הקשר בין חברות הביטוח ואי קבלת פיצוי על פי חוק

התרחיש הינו תרחיש של פגיעה בעסק ולמרות הכול, חברות הביטוח מסרבות להעניק את הפיצויים לבית העסק מסיבות כאלה  או אחרות. נשמע מוכר? האם גם אתם נתקלתם באי מתן פיצויים בגין מקרה ביטוח כזה או אחר? מה קורה כאשר חברת הביטוח מרמזת כי הנזק נגרם בזדון בכדי להשיג כספי ביטוח? הנה לכם מקרה אחד מיני כמה מקרים מדוע למעשה תהיו חייבים להצטייד בסיועם של עורכי דין המתמחים בתביעות נגד חברת ביטוח ויפה שעה אחת קודם.

הבנתם נכון, תביעות מול חברות ביטוח עלולות להיות לא פשוטות, אז על מה חלה חובת ההוכחה ולמה חשוב להיעזר בשירותיהם של עורכי דין המתמחים בתביעות נגד חברת הביטוח? כל המידע לפניכם.

ביטוח מבנה ותכולה

הנה דוגמא למקרה בו החברה ביטחה את מבנה ואת התכולה וכן דרשה מחברת הביטוח לשפות ולפצות בגין המבנה והן בגין תכולה בכול נזק. כמו כן, ביטוח בגין אבדן רווחים. הכול נחתם ושימש כאסמכתא בין בעל העסק לבין סוכן הביטוח. עד כאן, הכול למעשה תקין. בזמן המקרה, חברת המוקד הגיע למקום ולא הבחינה באירוע חריג ומכאן שהתובעת לא ידעה כי התרחש מקרה כזה או בכלל. כמובן שהמקרה לא השאיר שום דבר הן לא מבנה והן לא תכולה. בעת הגשת התביעה לקבלת תגמולי ביטוח ושיקום העסק בהתאם לפוליסה לאחר שלושה חודשי המתנה, דחו חברת הביטוח את התביעה בטענה כי האירוע היה בכוונה תחילה והוא נחשב כאירוע חריג ולא מכוסה בפוליסה.

ומה קורה במקרה שחברת הביטוח מחריגה כיסוי?

חברת הביטוח יכולה בקלות לטעון כי הנזק נגרם בזדון בעקבות עסק עם הפסדים. למעשה, כאן מוצאת חברת הביטוח מניע ושוללת מכל בית עסק בזמן הגשת התביעה לדחות על הסף. במקרה הנ"ל פעלו עורכי דין המתמחים בתביעות נגד חברת הביטוח על פי כל הכללים, הגישו חוות דעת מומחים לעניין נזק וגרמו למעשה לבית המשפט להבין שחברת הביטוח לא הביאה מספיק ראיות לטענותיה כי הנזק נגרם בזדון. בסיכומו של דבר, חברת הביטוח שלא הצליחה להוכיח את טענותיה, נאלצה לשלם את כל הסעיפים אליהם התחייבה בפוליסה.

העניין של עזר בעורכי דין עם ידע וניסיון יכול להשיג גם לכם אבדן רווחים, נזק עקיף שנגרם, נזק למבנה וכל נזק שנגרם ללא שיידרש מכם לקחת חלק. הרעיון? להסיר מכם דאגה ולתת למומחים לפעול בזמן אמת ולכיסוי כל ההוצאות שנגרמו בעקבות נזק כזה או אחר.