יבוא מוצרים מסין ועיצוב פנים

אין כמו המטבח, הינו ליבו הפועם של כל בית. בקרב משפחות לא מעטות זהו המקום הבלעדי בו הינם נפגשים בטרם כל אחד הולך לעבוד, לא משנה אם מדובר בארוחות צהריים פשוטות יחסית ובין אם במנהג של סעודות שישי. אין דבר יותר נעים מארוחה משותפת במטבח מעוצב, מזמין ונעים. וכשמתעסקים בעיצוב פנים או עיצוב מחדש של הבית מגלים בעצם שאי אפשר להחמיץ חדר מהותי כ"כ כמו מטבח ואם במקרה שאתם מפנטזים על המטבח המושלם אז מדוע לא ללכת אחרי החלום ולערוך שיפוצים?

עיצוב פנים למטבח- חלומות על מטבח רחב ידיים ומפנק

לרובנו יש פנטזיה, מטבח גדול ומאובזר עם שולחן ארוחה גדול שיוכל להכיל את כל החברים והמשפחה. כיצד אפשר ליצור על ידי הליך עיצוב מחדש של הבית ושימוש באלמנטים של סטייל קריאטיבי מעין אשליה שהמטבח יותר מרווח? התשובה נמצאת בשני דברים, אלמנט הזרימה ואלמנט הצבע. כדי ליצור מעין אשליה של מטבח גדול יחסית ומאובזר יותר על ידי עיצוב פנים, מהותי לבחור צבעים עדינים ובהירים, בחירת צבעים חזקים בעיצוב פנים המטבח, תיתן תחושה של מרחב לא גדול ומוגבל יותר.

שינוי הדירה במינימום כסף

האלמנט השני שלא פחות חשוב בעיצוב פנים המטבח הינו הזרימה וההמשכיות, מומלץ לגרום לזרימה בעיצוב פנים, כלומר שהבחירות שיעשו לכל אחד ממרכיבי המטבח יהיו משלימות וחופפות, כלומר הקפדה יתרה על מרקמים וצבעים שמתאימים בבחירת הארונות, מוצרי הקרמיקה, צבעי הקיר,קרניזים קישוטיים,תאורה הולמת ואפילו המקרר ותנור הבישול. אחדות סגנון בעיצוב פנים, מעניקה תחושה של ארגון ומעניקה אפקט של חלל גדול.

כמו כן יש להישמר מהצבת קירות של גבס ומחיצות לסוגיהן בעיצוב פנים המטבח, ל"מרחב פתוח", השפעה משמעותית וכדאי ללכת על זה. העצה האחרונה בקשר להגדלת המטבח, אינה קשורה לעיצוב פנים במאה אחוז, אך ללא ספק יכולה לשמש, עצה די טובה לכל מי שרוצה להעניק מראה גדול יותר למטבח, תנסו להישמר מיצירת מצב של מראה עמוס מדי במטבח שלכם, תוכלו להקים ארונות קיר רחבים ופרקטיים לאורך קירותיו של המטבח, והנה – פיתרון קריאטיבי במסגרת עיצוב פנים שיעזור לכם לאחסן את הכול בארון שמושי ולתת תחושה של סדר וארגון.

עיצוב פנים למטבח- חלומות על חלונות ואור

מטבח בצבעים עדינים מלא חיות ובעל קווים עדינים, עשוי להיות חלומו של כולנו, גם אם חסר לכולם גינה עצומה הנראית מחלל המטבח, זה לא אומר שאי אפשר על ידי עיצוב פנים נכון של תאורה וחלל להפוך מטבח למואר ומאוורר.

במידה ועושים שיפוץ ותהליך של בדק בית הנדסי בו נבדקים ההיבטים הטכניים וההנדסיים של השיפוץ מומלץ לשקול הרחבה של מפתחים- בחירה בחלונות גדולים למטבח, עשויים להיות פיתרון משמעותי של עיצוב פנים כדי ליצור מטבח מלא חיות ועדיפים ללא ספק מאשנבים קטנים, שלא מכניסים כמעט אור. כמו כן בחירה של מסגרות לחלונות בצבעים הכי קרובים לטבע, כלומר להעדיף חומרים אחרים ממתכת לצורך העניין עיצוב פנים המטבח בעץ, כול מסגרות החלון, יכול להעניק תחושה של תאורה טבעית וזורמת.

למידע נוסף על יבוא ריהוט מסין באתר Ximport