למה צריך מוצרי פרסום

קידום העסק הכרחי לכל בעלי העסקים. בלי קידום העסק פשוט לא יעבוד. וזה יכול להתבטא בכל מיני דרכים , אך הדרך המוכרת והידועה ביותר היא בעזרת מוצרי פרסום. אך מה עושים שיש עוד עסקים שהם דומים וגם להם יש מוצרי פרסום, פה חשוב להיות יצירתיים ולהפעיל את הדמיון.יש המון מוצרים שיכולים להוביל את העסק לרמה הבאה שלו ולהביא לקוחות רלוונטיים.

מתנות קטנות – מישהו שלח לי

מתנות כולם אוהבים לקבל זה לא משנה בני כמה אתם, עצם קבלת המתנה ולא חשוב הגודל ההרגשה היא נפלאה שמישהו פתאום חושב עליך וזוכר אותך. בדיוק אותו דבר במוצרי פרסום. כאשר מחליטים לפרסם את העסק בעזרת מוצרים אותו מקבל המוצר (זה יכול להיות כוס, כובע, מעמד עטים, יומן, מחברת ועוד מוצרי פרסום שונים) פתאום מרגישים חשובים.

ולקוחות שכבר מכירים את העסק מצפים אולי לקבל משהו מבית העסק אז זה הזמן לצ'פר אותם ולתת להם את ההרגשה הנעימה שהם לא נשכחו- רק בגלל שהם כבר לקוחות.

איך לעצב את מוצרי הפרסום

אחת הדילמות בייצור מוצרי פרסום זה העיצוב, הרי יש המון עיצובים יפים, מרתקים ומעניינים שאפשר לעצב אותם בתוך מוצרי הפרסום, אבל כדי שלא ללכת לאיבוד חשוב להיות ממוקדים ולהבין איך לעצב את מוצרי הפרסום. זה יכול להיות לוגו של החברה שישתלב עם צבעים מתאימים, לא חייבים להעמיס צבעים וציורים זה יוצר בלבול ולא תמיד נעים לעין. גם עיצוב מיני מאלסטי בהחלט יכול לעשות את העבודה.

לקבוע סכום עבור מוצרי פרסום

כאמור במוצרי פרסום אפשר להתפזר מאד ולאבד את הצפון , דרום, מרכז (איפה שאתם נמצאים) ולכן רצוי לקבוע סכום מראש עבור הוצאות מוצרי הפרסום כך גם תדעו כמה אתם מוציאים, לא יהיו חריגות וגם הלקוחות הנוכחים ואלו העתידים ישמחו לקבל מתנה אישית מכם.

מוצרי הפרסום בגדול נועדו ליחצן את העסק שלכם, אבל לא רק ומה הכוונה? מוצרי הפרסום בעצם נותנים ללקוחות הרגשה שאתם שם בשבילם עצם הענקת המתנה ושוב לא חשוב גודלה היחס האישי הוא החשוב ביותר. הם יודעים שאתם שם ויכולים לסייע בתחום שאתם טובים בו ובשביל זה הם איתכם לאורך כל הדרך. אז מידי פעם פנקו את הלקוחות במוצר פרסום, שני הצדדים מרוויחים גם אתם יוצאים אנושיים וגם שם העסק נמצא מול העיניים של הלקוחות שיכולים להמליץ עליכם לעוד ועוד אנשים. וזה עושה את העבודה. מדובר בהליך שיווקי לכל דבר ולא אגרסיבי.