קורס סוד הכסף של גיל אורלי – חלק ראשון ושני

בקורס סוד הכסף של גיל אורלי תלמדו כלים חשובים לחיים בכל הנוגע לפן הכלכלי שלכם. קורס סוד הכסף ילמד אתכם הרגלים חדשים לחיים מעושרים יותר. באמצעות הכלים שתלמדו תוכלו ללמוד כיצד להרוויח יותר כסף, איך לשמור עליו ואיך להגיע לתוצאות שלכם.

החלק הראשון של קורס סוד הכסף

בחלק הראשון של קורס סוד הכסף של גיל אורלי תעברו על מספר נקודות חשובות. גיל אורלי ילמד אתכם כיצד לזהות בעצמכם את כל ההרגלים שלכם שגורמים לכם להתעכב בדרך אל העושר. תלמדו לזהות את ההתנהגויות שלכם שגורמות לכם להתעכב מלהגיע להצלחה כלכלית. לאחר שתזהו את המרכיבים האלו, תלמדו דפוסי חשיבה חדשים אשר יגרמו לכם לחשוב כמו עשירים. בנוסף, תרכשו הרגלים והתנהגויות שמאפיינים אנשים בעלי ממון רב. בקורס סוד הכסף של גיל אורלי, תידרשו להתחייב להעיז ולפעול ולדחוף את עצמכם באמצעות פעולות יצירתיות שיגרמו לכם להתעשר. תתפסו ביטחון באמצעות הכלים השונים ותתחילו לצוד רעיונות רבים בקלות. בסוף החלק הראשון, תתחילו להכיר אודות כוחו של הכסף.

החלק השני של קורס סוד הכסף

בחלק השני של קורס סוד הכסף, לאחר שאימצתם לעצמכם הרגלים חדשים בריאים יותר לקראת חיים מעושרים, ולאחר שבניתם בסיס מוצק לבניית בניין העושר, תתחילו ללמוד אודות דרכי הפעולה. בשלב ראשון של החלק השני של הקורס, תתחילו להגדיר את המטרות והיעדים שלכם, שיביאו אתכם במהירות ובאופן מיידי לעצמאות מבחינה כלכלית. בנוסף, תתחילו לבנות את תוכנית הפעולה באופן מפורט עד לפרטים הכי קטנים. תעברו על כל שלבי הפעולה השונים על מנת להגיע למטרות שהצבתם לעצמכם ותלמדו איך לפעול בכל שלב ואיך לעבור את השלבים הללו בקלות. בנוסף, תלמדו את הכללים להשקעה מקצועית ותלמדו אודות בניית תכנית מינוף ההשקעות האישית והמותאמת לכם. עוד נקודה חשובה שתלמדו בקורס סוד הכסף של גיל אורלי היא איך להגיע למצב שאתם יוצרים לעצמכם חסכון חודשי באופן קבוע. אך לא תסתפקו רק בחסכון חודשי – תלמדו כיצד להביא אותו לתשואה גבוהה. בסוף החלק השני, תלמדו את הסוד של גיל אורלי אודות כוח לייזר ומיקוד שיעזרו לכם בדרך למינוף השאיפות הכלכליות שלכם.