חתונה בקיץ או בחורף? מה עדיף

מי לא חלם להתחתן על שפת הים בעת שקיעה בערב אביבי מושלם? בפנטזיה הזאת, אף אחד לא חושב כמובן על כל החול שנכנס לנעליים, על הרוח שמעיפה את המפיות ועל החום שנוצר בגלל קרני השמש הישירות. למעשה, הרבה יותר נעים ונחמד להתחתן בגן אירועים, אשר מספק מצד אחד את החוויה של חתונה שמתרחשת באוויר הפתוח, ומצד שני מעניקה את כל הנוחיות הדרושה להצלחת האירוע.

כל זוג כמובן, מעוניין בחתונה המושלמת המתנהלת בדיוק לפי התכנון והופכת להצלחה מסחררת. על מנת להצליח בכך, חשוב לבחור את המקום המושלם יחד עם עונת השנה האידיאלית. אומנם רוב האנשים חושבים אוטומטית על חתונה קיצית, אך חשוב לזכור כי גם לחתונה חורפית יש לא מעט יתרונות.

חתונה בקיץ או בחורף
חתונה בקיץ או בחורף

מה ההבדל בין חתונה בקיץ לבין חתונה בחורף?

לפי לבן גן אירועים, כאמור, רוב האנשים מדמיינים מראש את החתונה שלהם בערב קיצי חמים ונעים, אך חשוב לזכור שלא תמיד יש לכך רק יתרונות. אומנם נכון כי בערב קיצי מזג האוויר יהיה לרוב נעים, ולכן האורחים ייהנו מחתונה מושקעת המתקיימת בגן אירועים מושקע ויוקרתי. אך מצד שני, בקיץ יש גם לא מעט ערבים חמים ולחים, דבר שעלול להבריח את האורחים ולפגום מעט בשמחה. מזגנים מיידים ומאווררים כמובן משפרים משמעותית את המצב, אבל לא כל אחד נהנה מכך. מצד שני, חתונת חורף אשר נחשבת לרוב פחות פופולארית, יכולה להפתיע לטובה. גן אירועים הערוך לכך, יכול לספק קירוי הולם וחימום רומנטי, אשר ייצור אווירה נינוחה וחמימה בקרב האורחים. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון כי חתונת חורף תהיה לרוב זולה יותר מאשר חתונת קיץ.

לסיכום, ישנם יתרונות רבים הן לחתונה בקיץ והן לחתונה בחורף. חתונה אשר מתרחשת במהלך הקיץ נותנת תחושה של חופש ונינוחות, האורחים לבושים בצורה קלילה ונהנים לרקוד יחפים על הרחבה כשהרוח נושבת בשיער ומרעננת את האוויר. מצד שני, חתונת חורף מעניקה אווירה מיוחדת לחתונה, האווירה שנוצרת היא אינטימית יותר ומעניקה נופך יותר רומנטי לכל האירוע. גן האירועים וייט מאפשר לערוך את שתי החתונות בצורה המושלמת ביותר. בחורף הגינה מקורה בבד לבן ואלגנטי, בעל וילונות תחרה עדינים המעניקים מראה כפרי ואווירה רומנטית למקום. בקיץ גן האירועים נהנה מנוף ירוק וקסום ועיצוב יוקרתי.