איך להתאים תכשיטים לשמלת כלה?

ההכנות לחתונה מתאפיינות בריצות רבות מפה ולשם, קניות וסידורים, המון הוצאות של כסף של זמן ושל כוח. אין ספק כי הבחירה המרגשת ביותר ואולי אפילו החשובה ביותר היא הבחירה בשמלת הכלה. השמלה שיותר מכל מאפיינת את ליל הכלולות.

אז אם כבר בחרת גם את שמלת הכלולות, את חייבת לזכור כי התכשיטים אותם תענדי בחתונה אמורים להתאים לשמלה, לסגנון שלה ולעיצוב שלה.

תוכן עניינים

איך בוחרים תכשיטים?

הבחירה בתכשיטים לחתונה בהתאם לשמלת הכלה היא בהחלט משימה לא ממש קלה ולא פשוטה. היות וכלות רבות מעדיפות לענוד את התכשיטים שלהן, את היהלומים אותם קבלו מהחתן שלהן, אך הבעיה היא שלא תמיד התכשיטים הללו יתאימו לשמלה ולסגנון שלה, מסיבה זו אנחנו רואים פעמים רבות שכלות בוחרות לענוד תכשיטים שונים, אותם הציעו להם בסטודיו של שמלות הכלה. כיום הפך להיות חלק מהשירות בסטודיו לכלות, גם ההשכרה של האקססוריז כאשר התכשיטים כבר נכללים בחבילה אחת עם המחיר על ההשכרה של השמלה.

איך מתאימים את התכשיטים?

אי אפשר לומר שיש כללים נוקשים וברורים הקובעים את ההתאמה של התכשיטים לשמלה. יש כאן הרבה מאוד מקום לטעם האישי והכלה אמורה לבחור על פי טעמה ועל פי רצונה תכשיטים שמתאימים לה.

באופן כללי חשוב לזכור כי התכשיטים הם לא העיקר אך כאשר אין תכשיטים, השמלה תהיה חסרה והמראה של הכלה יהיה מעט לוקה בחסר.

חשוב לשים לב לאפקט שהתכשיט יוצר על השמלה. התכשיט אמור לקשט ולהעניק חן ויוקרה לשמלה אך לא מעבר לזה. אם התכשיטים יהיו כבדים מידי ומעמיסים מידי, השמלה תקבל מראה קיטשי ומקושקש מידי וכמובן שלא זו המטרה של התכשיטים לכלה.

חשוב לזכור כי ההשקעה הרבה בכלה כוללת הרבה מאוד תחומים. גם השמלה, גם התכשיטים, גם התסרוקת וגם האיפור כל אלו יחד יוצרים את המראה המושלם, אם לא נדע להתמקד במינון הנכון והמדויק של כל אותם נתונים, הרי שכל ההשקעה לא תניב את התוצאה הרצויה.

לכן, חשוב להתארגן מראש עם כל התכשיטים אותם רוצים לענוד בחתונה, לא להישאר עם דברים פתוחים ועם ספקות ולהשאיר את ההחלטות לרגע האחרון.

יש למדוד הכול מספר ימים לפני החתונה ולהחליט סופית על מה בדיוק הולכים ומה בדיוק בחרנו לליל הכלולות.