דרושים שיווק

בכל לוח דרושים שיווק הוא אחת הקטגוריות היותר שוקקות חיים ופעילות, הן מהצד של הביקוש, כלומר עסקים וארגונים אשר מחפשים אנשי מקצוע בתחום השיווק, והן מהצד של ההיצע – מנהלי מוצר, מנהלי מותג, אנשי מרקום, פרסומאים ושאר אנשים שרכשו ידע וניסיון ובנוסף הם בעלי יכולות מוכחות בתחום השיווק וכעת הם מחפשים אתגר חדש ומקום שבו יוכלו להביא לידי ביטוי את כישוריהם וכשרונם.

המשרות החדשות בלוחות הדרושים בתחום שיווק

תחום השיווק משתנה ללא הרף ולא מפסיק להתפתח, ובהתאם צצות עוד ועוד משרות חדשות בכל לוחות הדרושים בתחום השיווק.

כך למשל תוכלו להיתקל בשלל מודעות דרושים אנשי שיווק דיגיטלי, דבר שהיה נדיר ובמידה מסוימת אפילו לא קיים רק לפני 10-15 שנים, ועוד דוגמה לתפקיד חדש יחסית הוא "מומחה UX" – משרה שלעתים משויכת לתחום האינטרנט בלוחות הדרושים, אבל במידה רבה היא גם תפקיד מתחום השיווק, שהרי מהות העיסוק ב-UX, עיצוב חוויית משתמש באתרי אינטרנט ובאפליקציות, היא להבין מיהו קהל היעד ומהן הדרכים הטובות ביותר ליצור עבורו חוויית משתמש משובחת.

אלו הן כמובן 2 דוגמאות בלבד לכך שבכל לוח דרושים שיווק הוא לא רק קטגוריה בולטת אלא גם כזו שלא מפסיקה להשתנות ולהתפתח.

מה חשוב לבדוק כשנכנסים אל מודעות דרושים שיווק?

כשבוחנים מודעות שונות מהסוג של דרושים אנשי שיווק (כולל תקשורת דיגיטלית, כלומר מרקום, אחראי תיקי לקוחות ועוד) חשוב מאוד לבחון את הגדרת התפקיד ואת שעות העבודה.

שימו לב – אם אתם מעדיפים עבודה רגועה יחסית, אין טעם לענות למודעות שמחפשות מישהו שמוכן להתחייב למשרה מלאה ++, ולהיפך, אם אתם רוצים להשקיע זמן ומשאבים אחרים בקריירה שלכם, מוטב לא להסתפק בחצי משרה או בתפקיד זמני (למרות שבמקרים רבים עבודה זמנית היא פתח להעסקה קבועה, ובפרט אם אתם רציניים ומצטיינים).

השכר חשוב – אבל לא רק

בשלב הבא, כשתגיעו לראיונות עבודה, מן הסתם יעלה גם נושא השכר.

באופן טבעי התגמול הכספי הינו פקטור משמעותי מאוד בבחירת מקום עבודה, אבל מאחר שכאמור בכל לוח דרושים שיווק הוא קטגוריה גדושה בהצעות, כדאי לבחון גם פרמטרים נוספים כמו רמת העניין, סביבת העבודה (הפיזית והאנושית) ועוד, כדי להבטיח לא רק תגמול כספי נאה בסוף החודש אלא עניין, הנאה ואתגר בכל יום.