כיצד משווקים עסק מתחיל?

פתיחת עסק בימינו הוא עניין מרגש – אך לא פשוט. ישנם עניינים שונים כגון: הליכי ביורוקרטיה מול הרשויות, רכישת סחורה, גיוס עובדים, בניית תכנית שיווקית, הקמת אתר אינטרנט, בניית תכנית אסטרטגית ועוד.

בכל הנוגע לתהליך שיווק עסק מתחיל, חשוב שהשיווק יעשה בצורה טובה, וזאת כי מטרת השיווק הוא לגרום לכמה שיותר לקוחות ליצור קשר ולהיחשף לעסק , ומכאן להגדיל את נפח מכירות העסק. אז כיצד משווקים עסק מתחיל? כמה טיפים טובים בהמשך.

יצירת אסטרטגיה שיווקית נכונה – שלב זה מתחיל עוד לפני שאנו פותחים את בית העסק. חשוב ליצור אסטרטגיה שיווקית נכונה ואף להיעזר במומחים מהתחום כגון: יועצים אסטרטגיים, חברות שיווק ואפילו אנשים שעוסקים בקידום ושיווק עסקים, וזאת על מנת שאלה יסייעו לנו להבין כיצד אנו נשווק את העסק שלנו.

אסטרטגיה שיווקית תעסוק בבידול העסק שלנו מהמתחרים, בניית תכונית שיווקית, הפצת המסר או השירות שלנו, ניתוח ופנייה אל קהל היעד, שיווק המוצר שלנו הדרך לפרסם את המוצר והשירות ועוד. חשוב שתהייה לנו אסטרטגיה מובנית על מנת שנדע לאן פנינו מועדות בפרסום העסק.

בניית אתר אינטרנט איכותי – כאשר אנו פותחים את בית העסק שלנו, מוטב שכבר בתחילת הדרך יהיה לנו אתר אינטרנט פעיל. אתר מסוג זה עליו להיות בעל תשתית איכותית. תשתית זאת עליה להיות מורכבת מתוכן איכותי, מפת אתר טובה, וקידום נכון. כדי לקדם את האתר שלנו חשוב להיעזר אנשי מקצוע המתמחים בקידום אתרים בגוגל, כאשר הקידום מסייע לנו לקדם את האתר שלנו על מנת שהאתר ישמש רוח גבית חזקה לעסק שלנו. השתמשו בשירותיה של חברה לקידום אתרים בגוגל שיודעת לתת תוצאות טובות שנראות תוך שלושה חודשים מקסימום.

פרסום בכל הפלטפורמות האפשריות – כעת שהעסק שלכם כבר פעיל, חשוב לפרסם אותו בכל פלטפורמה אפשרית. פרסמו את העסק שלכם בצורה חינמית ברשתות החברתיות: פתחו לעסק חשבון פייסבוק עסקי, חשבון אינסטגרם, סנאפצ'אט וקשרו בין הרשתות החברתיות לאתר האינטרנט.

פרסמו מאמרים שיווקיים, תנו טיפים ועצות ללקוחות שלכם, פתחו מועדון לקוחות ודאגו שהוא יהיה פעיל תוך שאתם שולחים פעם בשבוע ניוזלטר ללקוחות שלכם. חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות באמצעות איש שיווק או פנו זמן לשיווק העסק לפחות פעמים בשבוע.

לסיכום, כדי שהעסק שלכם יתחיל לשגשג – חשוב תמיד להיות עם היד על הדופק, לשרת את הלקוחות בחיוך, לראות מה קורה אצל המתחרים, ותמיד להדגיש את מה שחזק ושונה בעסק שלכם לעומת המתחרים.