טיפים לבחירת מטבחים כפריים

זקוקים לשינוי בבית? לפני מעבר לבית חדש? לעניין המטבח ועיצובו תדרשו לתת יותר ממה שאתם רגילים. אחרי הכול, המטבח כמו הסלון הוא המקום שמבלים בו הכי הרבה. מה כדאי לעשות? האם יש כללי עיצוב כאלה או אחרים? מה משתלב עם מה? כדי לעשות סדר בדברים, אספנו כמה טיפים שיהפכו את זה לנכון יותר.

אז הבנתם נכון, עץ נכון, משהו שמשדר חמימות, אור, בגדול? אפיונים של מטבחים כפריים על כל המשתמע מכך. שנתחיל? הנה כמה טיפים שיעשו לכם את זה יותר קל.

טיפ מס' 1: השתמשו במרכיבים בהירים כחלק מעיצוב המטבח

מתכננים לעצב ברוח מטבחים כפריים אחרים? השתמשו באבן מכל מיני סוגים, רצוי גם שיש בהיר. כמו כן, רצוי גם לשלב פרופיל ברזל, אלומיניום ואפילו נחושת. למה זה חשוב? כי הרעיון הזה בא בכדי לשמור על המראה הטבעי, הקיים כאמור, פחות לייצר שימוש בחומרים תעשייתיים או מעובדים יתר על המידה.

טיפ מס' 2 :שלבו את הצבעים המתאימים

על אילו צבעים מדובר? מה מתאים לשילוב של מטבח כפרי על כל המשתמע מכך? שילוב בין שמנת לעץ מלא, או כהה או בהיר הם תשובה. כמו כן, גם גוונים חומים, צבעי ב'ז ואפילו אפור הינם אופציה. כמו כן, אפשר גם להוסיף נגיעות של צבעים ירוקים ואפילו צבעים צהובים.

טיפ מס' 3: יש לשים הדגשים לעיצוב המטבח

הדגשים הכוונה לחומרי גלם מתאימים ואיכותיים. חשוב מאוד לבחור חומרים שלוקחים בחשבון את עניין המים, הלחות וכמובן החום- אחרי הכול מטבח. זה חשוב כי הרצון שלכם אחרי הכול לשמר עמידות לאורך שנים לא?

טיפ מס' 4: השתמשו בגימורים מיוחדים

גימורים מיוחדים הכוונה לשלב בידיות של הארון, או אפילו להעמיק את החלל ולשלב צבעים שיספקו מראה חם המזמין. בין היתר חשוב גם לקחת בחשבון את עניין החוץ לפנים. מה זה אומר? להבין למה מיועד המטבח הכפרי, מדברים על חללים גדולים. בגלל שמדובר בחללים גדולים חשוב לקחת בחשבון את עניין האור. למה זה חשוב? הרעיון הוא לרכך ולספק ניגודיות משלימה.

זקוקים למידע נוסף בנוגע לעיצוב של מטבחים כפריים? אם מעולם לא נגעתם בזה, אל תעשו זאת לבד. בקרו באתר וקראו אודות עיצוב ייחודי ופרקטי למטבח שלכם. התאימו כבר עכשיו את הצרכים שלכם לחלל הבית. כך מעצבים את המטבח.