פעילויות ODT ותרומתן לגיבוש הצוות

כשמדברים על פעילויות ODT מדברים על פעילויות שיכולות להיות מאתגרות ברמות שונות: הפיזית, המנטאלית ואפילו הרגשית. מדובר על פעילויות שמתקיימות בחוץ, כלומר לא במקומות סגורים כמו בתים או משרדים והן מוציאות אותנו מאזור הנוחות שאליו אנחנו רגילים. פעילויות כאלה יכולות להתאים מצד אחד לילדים ומצד שני לצוותים של עובדים שכן המטרה תמיד זהה: לשתף פעולה כדי למלא את המשימות בהצלחה. לכן, אם מעולם לא יצא לכם לקחת חלק בפעילויות כאלה אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת ויפה שעה אחת קודם. אתם תראו שהיציאה מהשגרה והשיתוף פעולה עם האנשים שאיתם אתם מבלים בכל יום יוכלו לסייע לכם לא מעט. אתם תלמדו על עצמכם דברים חשובים, תיזכרו בקישורים שכבר מזמן לא עשיתם בהם שימוש ותעמוד בהצלחה באתגרים משותפים.

התרומה לגיבוש הצוות

אם אתם עובדים בתור מנהלים של חברות או עסקים בגדלים שונים אתם בוודאי יודעים לומר עד כמה חשוב לגרום לצוות העובדים שלכם להיות כמה שיותר מגובש. כאשר הצוות מגובש יותר כל אחד נותן מעצמו את המאה אחוז, מה שמוביל בסופו של דבר להצלחת העסק כולו. לכן, אם אתם מרגישים שצוות העובדים שלכם צריך להיות מגובש יותר וליצור חוויות משותפות ביחד, בהחלט כדאי יהיה לחשוב על פעילויות ODT. ההזדמנות לצאת מהשגרה, לשתף פעולה ולגלות את היתרונות של כל אחד מחברי הצוות זה בדיוק מה שצריך כדי לחזור מגובשים יותר לחיי השגרה.

איפה ניתן לעבור פעילויות כאלה?

ראשית, כדאי לדעת שבכל מקום בחוץ אפשר לקיים פעילויות ODT ושנית, חשוב לבדוק מיהם האנשים שמעבירים לכם את הפעילות. על מנת שהדברים יעבדו על הצד הטוב ביותר וכדי שהזמן ינוצל נכון צריך לפנות אל חברה מקצועית שיש לה מדריכים עם הרבה ניסיון. לכן כדאי לכם לברר מספר פרטים אודות החברה שממנה תזמינו שירות של העברת פעילויות ODT, כמו לדוגמא:

  • ממתי החברה עוסקת בתחום?
  • איזו השכלה יש למדריכים ולמנחים של החברה?
  • האם קבוצות אחרות ממליצות על פעילויות החברה בחום?
  • כמה עולה התענוג?

אתם תראו שבין אם תגיעו לפעילות כזאת עם צוות העובדים ובין אם תבחרו לחלוק זאת עם בני המשפחה שלכם צפויה לכם הנאה גדולה ובלתי נשכחת.