איזה הלוואה כדאי לי לבחור?

מצאתם את עצמכם זקוקים להלוואה כספית ואתם לא יודעים איזה תכנית מתאימה עבורכם, בין אם מדובר בבקשה להלוואה בנקאית או מחברה חוץ בנקאית, בגלל המבחר העצום של התכניות הקיימות? בדיוק לשם זה הכנו עבורכם מדריך קצר על סוגי ההלוואות הזמינות עבורכם בשוק.

המגוון הענק של התכניות והמסלולים השונים להלוואות כספים בארץ מאפשרות לכם התאמה אישית לסכום, פריסת התשלום וגם בחירת הריבית המתאימה עבורכם. התכניות משתנות מאוד בהתאם לסיבה לשמה תבקשו להלוות את הכסף, תכנית ההחזר וכמובן, הריבית.

הלוואה לפי מטרה

את הבחירה בתכנית המתאימה ביותר תוכלו לבצע בהתאם לצורך שלכם – מה אתם הולכים לעשות עם הכסף?

אם אתם מעוניינים בהלוואה עבור החתונה הקרבה ובאה שלכם, יש לכם אפשרות לקבל עד עשרות אלפי שקלים, אותם תוכלו להחזיר גם באמצעות השיקים אשר יביאו לכם האורחים.

כאשר אתם בדרך לפתיחה של עסק חדש, תוכלו לבקש הלוואה אשר תוכל לעמוד על סכום של מאה אלף שקלים ואפילו יותר מזה. בנוסף לבנקים וחברות חוץ בנקאיות, תוכלו להשתמש גם בקרנות מיוחדות אשר נועדו בדיוק למטרה זו.

במקרה ואתם מעוניינים לצאת לטיול בחוץ לארץ, בין אם מדובר בטיול משפחתי או אולי אחרי צבא, תוכלו לקבל הלוואה אותה תוכלו אפילו לפרוע אחרי שתחזרו מהטיול בעזרת תקופת גרייס מתאימה.

הלוואה לשם רכישה של דירה או בית תאפשר לכם לקחת משכנתא בעזרת הון אישי של כ-30 אחוזים מסך ערך הנכס, אותה תפרסו על גבי מספר שנים עד להחזר המלא.

הלוואות לסטודנטים יוכל להעניק לכם סכום איתו תוכלו לממן את שכר הלימוד ולדחות את תאריך תחילת התשלום בכחצי שנה או יותר.

תוכלו לקחת הלוואות אקספרס אשר יוכלו להעניק זכאות בעניין של יום עד יומיים, ואתם לא תאולצו לערב ערבים בנושא. מומלץ רק במקרים בהם אתם זקוקים לכסף בדחיפות.

האפשרות לקחת הלוואה בהוראת קבע תעניק לכם את הסכום בפריסה נוחה בעזרת תשלומים חודשיים אשר ירדו בצורה עצמאית מחשבון הבנק שלכם. אם תבחרו באפשרות הזו אתם תוכלו לדעת את כל פרטי התשלום וכך לא יהיו שום שינויים או בעיות.

אלו הם סוגי ההלוואות הבסיסיות אותם תוכלו למצוא אצל כל גוף פיננסי או חברה חוץ בנקאית אשר מתעסקת בשירותי הלוואות שונים. לאחר שבחרתם את סוג ההלוואה ואת המטרה לשמה אתם צריכים את הכסף, תוכלו להתאים תכנית אישית בעזרה של יועץ הלוואות אישי.