איך אפשר להיות חברה שונה ומיוחדת?

התחרות על לב הלקוח בשנים האחרונות הפכה קשה ומתישה. הכניסה של הרשתות החברתיות לתחום הפרסום, הפכה את התחרות קשה אף יותר , שכן כיום גם לעסקים שאין תקציב פרסום גדול, ישנן יותר אופציות לקידום ופרסום העסק. ובכל זאת, למי שיש תקציב להשקעה ופרסום ישנן דרכים מקוריות לגבור על המתחרים כאשר ניתן למשוך את תשומת הלב של הלקוח דרך דרכי פרסום חכמות.

אחת מדרכי הפרסום המיוחדות שקיימות כיום היא מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות. מוצרי הפרסום והמתנות קיימים כבר שינים רבות והן נועדו למשוך את תשומת לב הלקוחות והן דרך חכמה לגרום ללקוחות לחשוב על העסק שלכם.

אז כיצד זה עובד?

כיום ישנן מגוון חברות שמשווקות מוצרי פרסום ומתנות שמיועדים לעסקים וחברות שרוצות למתג עצמן אל מול הלקוחות שלהם. אותם מוצרים אינן עולים כסף רב, אך הם נותנים תמורה אדירה. המוצרים הם מתנות שמוחלקות ללקוחות והם: ספלים, עטים, ערכות שמכילות מוצרים שונים, לוחות שנה ועוד שלוגו העסק מוטבע עליהם. בשל השימוש הפרקטי שנעשה במוצרים על ידי לקוחות העסק, הלוגו של העסק מתנוסס בכל זמן מול עיניו של הלקוח – מה שמהווה תרומה אדירה לבית העסק שמחלק את המתנות.

מתי על בית העסק לחלק את המתנות?

חלוקת המתנות ללקוחות עליה להתקיים מתי שבית העסק מחליט. את המתנות ניתן לחלק בכל קנייה של הלקוח, בכנסים מיוחדים, במסיבות השקה, באירועי מכירה גדולים, בימי ההולדת של הלקוחות, בחגים, מועדים מיוחדים ועוד. ישנם בתי עסק שבוחרים לחלק את המתנות לעובדים ובכך הם דואגים לפרסם את העסק, עם מתנות כמו ערכה לים, שמשיות, מטריות תיקים ועוד.

איזה סוגים של מתנות ישנן?

כיום ישנם אלפי סוגים של מתנות, ומספיק סקירה קצרה באינטרנט כדי להבין כמה רחבה יריעת המתנות שניתן לבחור בהן. בין המתנות: עטים, לוחות שנה, מגבות חוף, כוסות טרמיות, מעמדי יין, פולדרים, מגנטים, ערכות משחקים, שמשיות, חולצות, ומגוון מוצרי פרסום שמעלים את רמת החשיפה של העסק.

כיצד ניתן לבחור מוצרים טובים?

על מנת לבחור מוצר קידום ופרסום טובים לעסק, רצוי לבחור חברה בעלת אתר אינטרנט טוב עם מגוון מוצרים, יש לבחור חברה עם המלצות, וכזאת שיכולה לספק מחירים טובים, הנחת כמות, התאמה לצרכים שלכם, משלוח מהיר ומגוון של מוצרים איכותיים ומוצלחים.