3 משחקים חדשים PS4 שידביקו אתכם למסך

 

אין ספק בכלל כי לאחרונה ניתן לראות כי יוצאים לאוויר יותר ויותר משחקי PS4 אשר הושקע בהם מאמץ אדיר מימדים וזאת בכדי לספק לגיימר המממוצע את האפשרות ליהנות מחוויה משכרת חושים. כל אחד מכם אשר יהיה מעוניין ליהנות מהפלטפורמה המפורסמת ובאופן המיטבי יוכל להיות בטוח כי יתאפשר לו למצוא מבוקשו וזאת אם הוא יחליט לרכוש את אחד מהמשחקים החדשים והמובילים לפלטפורמה המדוברת.

 

פיפא 17 – משחק לכל החברים

 

מעוניינים לרכוש משחק אשר יוכל להפוך אתכם ואת החברים לחבורה הרבה יותר מגובשת? פיפא 17 יוכל לספק לכם ערבים רבים של הנאה וזאת כאשר המשחק יבטיח לכם כי תוכלו ליהנות וכפי שלא נהנתם מזה זמן רב.

הגרסה החדשה של משחק הכדורגל המפורסם מספקת לכל המעוניין את האפשרות ליהנות מגרפיקה משופרת וזאת לצד יכולות שליטה הרבה יותר טובות על השחקנים השונים במגרש. רכישה של המשחק תהיה האופציה הבטוחה מבחינתכם וזאת אם תהיו מעוניינים להיות במצב בו תמצאו את האופציה ליהנות משעות של הנאה.

 

משחק עולם פתוח – Watch Dogs 2

 

בין משחקי העולם הפתוח אשר קיימים היום ניתן לומר כי Watch Dogs ללא ספק עומד בשורה הראשונה. בכל אופן, לא מזמן יצאה הגרסה החדשה של המשחק המפורסם וזאת כאשר היא תוכל לאפשר לכם ליהנות ממשחק אשר יציע לכם הרבה יותר. בין אם מדובר על הדברים שתוכלו לבצע עם השחקן שלכם ובין אם על הגרפיקה, ללא ספק תוכלו לראות מגוון שיפורים משמעותיים בגרסה החדשה.

 

NBA 17 כדורסל ללא הפסקה

 

בעבור אלו מכם אשר מחשיבים עצמם כחובבי כדורסל, היו בטוחים כי יתאפשר לכם למצוא את האופציה המושלמת לצרכים שלכם וזאת ללא שום בעיה. כל שעליכם יהיה לעשות זה לרכוש את המשחק NBA 2K17 ולאחר מכן ליהנות משעות של הנאה עם כל החברים. כמו משחק הפיפא, גם הגרסה החדשה של משחק הכדורסל המפורסם הינה כזו אשר תספק לכם את האפשרות ליהנות מגרפיקה הרבה יותר טובה.

יתר על כן, מגוון רחב למדי של אפשרויות משחק שונות יבטיחו לכם שעות רבות של הנאה מהמשחק המדובר. אז עשו לעצמכם טובה ושימו לב כי אתם בוחרים לרכוש את המשחק במידה ואתם חובבי משחקים מהג׳אנר.