טעויות שאנשים עושים לפני בניית אתר ומה לעשות במקום

יש לא מעט בעלי עסקים שמשקיעים כסף במטרה לקצור את הפירות. הם בונים אתר מושקע, משלמים לא מעט ושום דבר לא קורה. למה זה קורה להם? זה קורה גם לכם? אם זה נשמע לכם מוכר, רצינו לספק לכם כמה טעויות שאנשים ובעלי עסקים עושים בעת פיתוח אתרים ואיך אפשר גם אחרת? אחרי הכול? הרצון הוא להשיג כמה שיותר לקוחות בזמן סביר.

כפי שהבנתם זה אפשרי, בכדי שלא תתבלבלו או תפתחו ציפיות, תכנית עסקית וכלום לא יקרה, אולי כדאי לתת הדגשים על טעויות שרצוי לא לעשות. אז אם אתם בעניין של להשיג לקוחות וכמה שיותר, הנה לכם טעיות שאנשים עושים לפני בניית אתר בוורדפרס שלא תמיד עושים את העבודה.

טעות מס' 1: מתעלמים ממילות מפתח ומחשיבותם

נניח ובניתם אתר מושלם, עברתם את שלב הגרפיקה, שלב נוחות הגלישה גם מהנייד וכד' ועדיין משהו חסר. חשבתם על זה שאולי חסר כאן פרסום בגוגל, מילות מפתח או כל מה שאמור לקדם את האתר? מה אתם עושים לא נכון ומה אפשר במקום?

באמת מה אפשר במקום?

  • איך יגיעו האנשים שלכם מלכתחילה לאתר? מה שאתם צריכים זה אופטימיזציה של האתר כלומר התאמה למנועי החיפוש ותחזוקה קבועה של אופטימיזציה. למה זה חשוב? זה כדי לוודא שהאתר תמיד נראה ומכוון למנועי החיפוש אחרת איך ידעו על קיומכם?
  • מילות המפתח כאמור SEO מתייחסות להשאיר אתכם, בעלי העסקים בטופ של התוצאות ביחס למתחרים. זו למעשה חשיבות של קישורים טובים, מילות מפתח מתאימות וכמובן אפשרות של האתר לסריקה קלה ולאיתור מידי על ידי לקוחות פוטנציאלים.

טעות מס' 2 : מתעלמים מנגישות האתר

הטעות השנייה עליה נדבר קשורה בבניית אתרים ללא ניגשות לקהל לקוחות מוגבל. יש לא מעט אנשים בעלי מוגבלות ועל פי חוק בעלי עסקים שלא עומדים בדרישות אלו צפויים לקנסות ועונשים כבדים.

מה אפשר או צריך לעשות?

אין כאן עניין של בחירה, אתרים צריכים להיות בעלי נגישות לאנשים עם מוגבלות, זה לא קשור רק לקנסות, זה חשוב כי גם לאנשים הללו צריך להתייחס כאל חתך לקוחות פוטנציאלי למרות מגבלותיו. נגישות האתר חשובה כי היא גם תורמת לאנשים עם מוגבלות ראייה או שמיעה ומאידך, גם מעניקה לבעלי העסקים פריבילגיה להיות נגישים לכולם בכל זמן בקלות ויעילות.

בסיכום דבר, בכדי שהלקוחות שלכם ידעו על קיומכם יהיה עליכם לקחת בחשבון את עניין מילות המפתח לצד אתר מושקע, פרסום נכון באינטרנט וכמובן, נגישות לכל סוגי הקהלים לרבות קהל עם מוגבלות כזו או אחרת.