אחסון אתרים- דגשים חשובים

אחסון אתרים הוא דבר די מורכב ויש לו מספר רבדים שמשלימים אותו הן מבחינת אפשרויות אחסון , תמחור וכן חבילות שונות. לא תמיד יודעים מה יכול להתאים ואיזו חבילת אחסון היא באמת טובה, ומה לגבי המשכיות? אם לצורך העניין מדובר בעסק מתחיל ועם הזמן הוא יגדל ויצטרך נפח אחסון גדול יותר מה עדיף? כל השאלות הללו בהחלט לא פשוטות.

יחד עם כל הקושי הזה והמורכבות של אחסון אתרים ישנם יתרונות רבים לתחום אחסון אתרים. אחד הבולטים בניהם זה עוצמת השירות. אם זה אתרי אחסון גדולים , הגדלת נפח, ואפילו שליטה מרחוק על האתר הספציפי.

שרתים אלו יש להם יתרון נוסף וחשוב לא פחות וזה אבטחה , לאתר יש גיבוי מלא וניתן לעקוב אחרי התפתחות האתר והביצועים שהוא עושה. יחד עם זאת ניתן להתקין על חבילת האחסון אפליקציות שונות ובכך לשלוט על האתר גם מרחוק.

 

מי באמת צריך אחסון אתרים?

אחסון אתרים מיועד למי שרוצה שיהיה לו אתר מקצועי ויחד עם זאת נראות ברשת. כיום ישנם חבילות אחסון רבות שלעיתים יכולות לבלבל מרוב המבחר. אבל ברגע שיודעים מה המטרה העיקרית ומה הצורך המרכזי באחסון אתרים- האפשרויות מצטמצמות ובכך ניתן לבחור בחבילת האחסון המתאימה. חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום כדי להפיק את המירב ולבחור בחבילת אחסון שמתאימה לצרכים של העסק ולא רק כי "זה מה שהולך".

ההיבטים שצריכים להיכלל בבחירת אחסון אתרים זה :

  • גודל אתר העסק- אם מדובר באתר גדול אז צריך לבחור מלכתחילה באחסון בעל נפח גדול , אבל אם מדובר בעסק מתחיל שעם הזמן יכול לגדול אז מומלץ לבחור בחבילת אחסון בהתאמה ועם יכולת שדרוג נפח האתר.
  • שירות ותמיכה- חלק בלתי נפרד מאחסון אתרים זה הצורך בזמינות גדולה של חברת האחסון שדרכם מאחסנים את האתר, במידה וקיימת תקלה או כל דבר שמקשה על המשך פעילות האתר יש למי לפנות וזה דבר שצריך להיכלל בבחירת חברת אחסון אתרים. כאשר יש תמיכה מלאה והאתר פועל כנדרש כך גם העסק מניב תוצאות. ברגע שהאתר קורס או יש בעיה בעליית האתר או כל דבר אחר אז נוצרת בעיה ועיכוב.
  • מערכת ניהול תוכן- היום זה כבר ידוע כי כל אתר באשר הוא מבוסס על מערוכת תוכן אם זה וורדפרס , ג'ומלה ועוד . כאשר בוחרים חבילת אחסון שמתאימה למערכת תוכן כך האתר פועל בצורה חלקה ואיכותית , והתפעול הוא פשוט יותר.