מהי החברה הממשלתית לתיירות

החברה הממשלתית לתיירות (חמ"ת) הנה חברה ששמה לה למטרה לפתח את מדינת ישראל באספקט התיירותי ולהביא לפיתוחם של שלל אתרי תיירות ברחבי המדינה כולה. כמובן שכל זאת נעשה תוך כדי הבנת המצב במקומות השונים בארץ ופיתוח המקומות שדורשים יותר תשומת לב.

החברה הוקמה בשנת 1955, וזאת כאשר המטרה העיקרית לשמה היא הוקמה הנה קידום נושא התיירות במדינת ישראל על ידי פיתוח וקידום פרויקטים רלוונטיים. לאורך השנים החברה הייתה אחראית על קידומם של פרויקטים תיירותיים בעלי חשיבות אדירה למדינת ישראל, וביניהם מצדה, הגן הלאומי בקיסריה, ולא מעט חופי ים וטיילות.

תוכן עניינים

שיקום ופיתוח אתרי תיירות

במרוצת השנים החברה הממשלתית לישראל שמה דגש גם על הנושא השיקום של מקומות תיירות בישראל. כאלה שיכולים להיות מעניינים ומרתקים למדי וכל אחד יכול להעביר בהם את הזמן עם החברים והמשפחה. אין ספק שהחברה הזו אחראית על שינוי כביר וחסר תקדים שקורה בישראל לאורך השנים, וזאת תוך כדי שהיא פשוט פועלת לקידומה של המדינה ופיתוחה בצורה כזו שניתן רק לשבח.

החברה שמה דגש על נושא השיקום של מקומות מכל הסוגים ברחבי הארץ. בין אם מדובר עם רחובות ושכונות ישנות שמהווים מוקד משיכה בעבור אנשים שרוצים להעביר את זמנם הפנוי, ובין אם מדובר על אטרקציות שונות לבילוי, אלו הם ללא ספק דברים שעליכם לקחת בחשבון בכל פעם שיוצא לכם לטייל ברחבי ישראל.

חברה שעושה לא מעט למען ישראלwing-221526_640

אין ספק שכאשר בוחנים בפני השטח את העשייה הבלתי נדלית של החברה הממשלתית לישראל, מגלים שהיא עשתה לא מעט למען המדינה ופשוט סייעה לאותם להביא לשינוי משמעותי באופן שבו האזרחים והתיירים ממדינות זרות תופסים את המדינה. אלו הם דברים שמסייעים באופן משמעותי לחיזוקה של הכלכלה המקומית, ואף התחושה של כל אזרח ואזרח.

אין תחושה יותר טובה כאשר אזרחי המדינה רואים את מדינתם גודלת, מתפתחת ומשתנה לחיוב. כל אזרח שאוהב את המדינה שלו ורוצה לראות בפיתוחה יעודד פעילות כזו וישמח על כל פרויקט חדש ושינוי חיובי שקורה במדינה.

בשנת 2012 ממשלת ישראל הכירה בחברה כחברה מפתחת כלל ממשלתית, דבר אשר מאפשר לה להרחיב את פעילותה ברחבי המדינה והאפקטיביות שבה היא מקדמת דברים. כעת, שיתוף הפעולה בין משרדי הממשלה לחברה הממשלתית לישראל פועלים באופן ישיר ורציף, וזאת כאשר הם חזקים מאי פעם. קידומה ופיתוחה של מדינת ישראל רק הולכים קדימה ככל שהשנים חולפות.