Loctite

התעשיות בארץ ובעולם מתפתחות עם השנים ויוצרות לנו מבחר גדול של מוצרים הכרחיים אם זה למגזר הפרטי או למגזר הציבורי , כאשר מדברים על תעשיות ישר חושבים בגדול, אבל בעצם הדברים הקטנים הם אלו שחשובים ויחד יוצרים את השלמות של המוצר שתעשיות רבות מייצרות. אחד המוצרים שאיתו משתמשות תעשיות רבות ה Loctite מדובר על דבק השמש לאבטחת ברגים. דבק Loctite הופך להיות פעיל כאשר הוא בא במגע עם שני רכיבים ובכך יוצר אפקט של הדבקה ברמה בינונית. מדוע הדבק הספציפי הזה לא מוגדר כדבק ברמה גבוהה? משום שהמטרה שלו היא להדביק ברגים שאותם צריך לפרק מידי פעם מכל סיבות שהן ולהשיב אותם חזרה או להדביק ברגים אחרים, וצריך לפתוח אותם כדי שהשחרור של ברגים אלו יהיה קל יותר ונוח לשימוש , דבק ה Loctite עושה את העבודה ומשאיר יכולת טובה יותר לפתוח את הברגים.

מה היתרונות של ה Loctitehammer-596160_960_720

כדי שהדבק יהיה איכותי אך יחד עם זאת לא יקשה על השימוש בו יש לו תכונות השייכות רק לו ומשום כך הוא כה פופלארי ורבים משתמשים בו.

הדבק מתייבש מהר– מאחר שאנו עסוקים בדברים רבים וכמו כן גם תעשיות רבות שאין להם את כל הזמן לחכות עד שהדבק יתייבש פה יש לנו יתרון שבקלות הדבק Loctite מתייבש ואין צורך לחכות. מה שבהחלט מקל ועוזר על ביצוע העבודה.

אריזה נוחה לשימוש– את הדבק Loctite תוכלו למצוא במגוון אפשרויות נוחות לשימוש, לרוב הוא מגיע בשפורפרת של 50 מ"ל .

עמיד בטמפרטורות גבוהות– על אף היותו מוגדר ברמה בינונית , הדבק הזה יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות בין 55 מעלות ועד 150 מעלות.

הדבק הזה נבדק היטב ויש לו תקן והשימוש בו הוא בטוח. יש לציין כי חשוב לפעול לפי ההוראות כדי שהמטרה הסופית וזה הדבקה של הברגים תהיה מוצלחת וטובה.

זירת הדבקים בתעשיות רבות היא גדולה, ולכל מוצר ומכונה יש את הדבק המתאים לה, לכן לפני שימוש בדבק כזה או אחר צריך לבדוק מה רוצים להדביק ובכך לייצר את התוצאה הנחוצה.

גם בתעשיות צבאיות

דבק Loctite נוצא את מקומו גם בזירה הצבאית ומשמש רבים מן המכונות הזקוקות לשחרור ברגים , אם בזירה הצבאית הוא עומד בתקן, אז וודאי שגם לשימושים ביתיים ופרטיים בהחלט הוא בטוח ויעיל לשימוש.