מה חשוב לדעת על כרטיסי עובדים

מקומות העבודה רק הפכו ליותר מודרניים, אם בעבר כל עובד שהיה מגיע למקום עבודתו היה צריך לרשום נוכחות באופן ידני אם זה ע"י כרטיס קרטון, או באופן אישי. עם הזמן הטכנולוגיה התפתחה וכמו כן גם שיטות הנוכחות במקומות העבודה קיבלו קידום וכיום כל עובד בכל מקום עבודה שהוא מקבל כרטיס עובד. על פניו נראה כי לעובד החברה לא ממש משנה כיצד יראה הכרטיס , העיקר שיעבור ויאשר נוכחות. אבל גם אם אינכם מנהלי חברה, כדאי לדעת את חשיבותם של כרטיסי העובדים ולברר בכל עם חברה שמפיקה כרטיסים כאלה, לדוגמה פולימיל.

שם החברה על הכרטיס

כמו שהסביבה הקרובה שלכם יודעת איך קוראים לכם, כך אותו הדבר במקום העבודה , חשוב ששם החברה יוצג על כרטיס העובד מדוע? במקרה שכרטיס העובד נאבד ברגע שמופיע שם החברה יודעים למי להשיב את הכרטיס, כך הרבה יותר קל ופשוט מאשר להוציא כרטיס חדש שלוקח זמן. בעזרת שם החברה על הכרטיס אותו עובד יוכל להיכנס ללא בעיות למתחם העבודה, ולכן חשוב מאד שתמיד יהיה שם החברה על הכרטיס לצורך זיהוי.

למה משמש כרטיס העובד?

מלבד הנוכחות של עובד החברה ישנם עוד פרטים שמנהלי החברה צריכים לדעת והכל נעשה דרך כרטיס העובד. למשל : מה שעות העבודה של אותו עובד, יש מכסת שעות שכל עובד צריך לעמוד בה ובעזרת כרטיס העובד יוכל מנהל החברה לדעת ולעקוב אחר שעות העבודה של אותו עובד.במקומות עבודה רבים יש חדר אוכל בהם העובדים עושים את ההפסקה שלהם ויכולים לאכול שם, בעזרת כרטיס העובד הם יכולים לקבל ארוחה בהנחה אבל רק כשאר הם מציגים את כרטיס העובד שלהם.

כרטיסי העובדים הם אישיים ולא מעבירים אותם מאחד לשני. יש כרטיסי עובד שמלבד שם העובד יש גם את התמונה שלו עליהם ובכך ניתן לזהות בקלות האם הכרטיס שייך לאותו עובד.חיוך של מליון דולר עוזר בעסקים

מתי מקבלים כרטיס עובד?

האם כל אחד מקבל כרטיס עובד? ובכן התשובה היא שלילית ומדוע? רק ברגע שנחתם חוזה בין עובד למעביד על תקופת עבודה, שעות מסודרות , וכן תהליך עבודה רק אז מקבל אותו עובד כרטיס דיגיטלי שאיתו הוא מגיע לעבודה ודרכו מועבר כל המידע אודות שעת העבודה ועוד.

כרטיס העובד צריך להיות בהישג יד כאשר נמצאים במקום העבודה. ולכן מומלץ לשים אותו בכיס, או בארנק, או בעזרת לולאה שמתחברת לבגד וכך כרטיס העובד נמצא בכל זמן נתון.