קופנגן – 9 דברים שיש לעשות בקופנגן

1.  שוק הלילה של טונג-סאלה

אחת האטרקציות הכי טובות באי הוא היא ללא ספק שוק הלילה של טונג-סאלה שכמו שאר שווקי הלילה בתאילנד, זו חוויה שאסור להחמיץ. שוק הלילה הזה מבוסס ברובו על אוכל ומאכלי הים בשוק זה הם תענוג לחיך. מדובר בשוק לא גדול במיוחד אך מומלץ לבוא רעבים ותוכלו למצוא גם בגדים במחירים נמוכים.

2. צפייה בשקיעה באמסטרדם בר, קופנגן

ניתן ליהנות ממקומות יפים לצפייה בשקיעות בקופנגן, אך ללא ספק המקום הכי יפה והכי מומלץ הוא בר "אמסטרדם". תוכלו ליהנות משתיית המשקה האהוב עליכם, כאשר אתם בבריכה וליהנות משקיעה מקסימה. לדעתי צפיית השקיעה הכי טובה בתאילנד. נקודה.

3. מסיבת חצי-ירח Half Moon

לחובבי המסיבות זוהי מסיבה לא פחות טובה ממסיבת האם. אנשים רוקדים ונהנים, צבועים בצבעים זרחניים, בגדים בוהקים באפלה. גם אם התאריכים שלכם לא נופלים על מסיבת פול-מון אל דאגה, תיהנו לא פחות.

עלות כניסה למסיבה הינה 1,000 בהט לאדם, כולל משקה אחד חינם.

4. חוף מאה-האט Mae Haat

אחד החופים היפים בקופנגן, בו 2 זרמים שונים נפגשים כך שתוכלו לראות 2 סוגים של מים שונים נפגשים ביחד ומופרדים על ידי פיסת אדמה קטנה. כאשר יש גאות אותה פיסת אדמה משמשת כגשר טבעי מה שיאפשר לכם ללכת על המים. החוף ממוקם בצפון האי.

5. חוף צ'לוקלום – Chaloklum Beach

מדובר בחוף לא מתוייר ודי חבוי מהעין, מה שנותן לו מראה בתולי ורענן. בחוף זה תחושו שלווה ורוגע. ליד חוף זה יש מפרץ צ'לוקלום בו מתפרנסים תושבי האי מדייג. חול לבן? יש. מים איזמרגד? יש. רק תגיעו לכאן ותחוו זאת.

6. שיעור בישול – Cooking Class

הייתם בתאילנד, רציתם ללמוד לבשל את הפד-תאי או מאכלים מסורתיים?

הגעתם לקורס בישול אותנטי שזהו למעשה אטרקציית חובה שאסור לפספס אותה גם אם אתם לא מקצועני בישול. כאן תקבלו את היסודות ותזכו ליהנות מהמנות שבישלתם. בקורס זה תכינו 5 מנות לבחירתכם בליווי של צוות המקצוענים שידריכו אתכם עד לתוצאות משביעות רצון ו-בטן. המטבח הינו פתוח, הנמצא בקרבת אגם ציורי.

7. חווית שיט בסירה – Boat Trip Adventure

יוצאים בסירה בשעה 08:00, אוכלים ארוחת צהריים על גבי הסירה. בנוסף יש סיור במספר שמורות טבע יפות. בסיור זה תשלבו שנורקלים, שחייה, קפיצה מהסירה למים. תזכו גם לנסות לחתור בקייק בעצמכם, ואם אינכם בכושר תרגישו את התוצאות למחרת בבוקר. לא לשכוח מקדם הגנה.

8. סאונת צמחים בבאן-תאי Herbal Sauna Baan Tai

במידה ואתם נמצאים באי ומחפשים משהו לא שגרתי לעשות באי, סאונת צמחים זו חוויה לא שגרתית במובן הרגיל של ספא.

הסאונה נמצאת ליד העץ הכי גדול באי המתנשא לגובה של 14 מטרים, אחד העתיקים בתאילנד. המקום נוסד על ידי נזירים ממקדש וואט-פו, והינו ממומן על ידי תרומות. המקום פתוח משעה 14:00 בצהריים עד 19:00 בערב. מומלץ בעונה החמה להגיע למקום בסביבות השעה 18:00.

9. שהייה במלונות 5 כוכבים באי

ישנם מלונות מקסימים באי שייתנו לכם חוויה כוללת ומקיפה לאי, באם חוויתם כבר את חווית התרמילאים ובא לכם להתפנק. לפרטים נוספים תוכלו לפנות לסגול.