מטמיע פריוריטי

העולם הטכנולוגי לא מפסיק להתחדש ולהציג בפנינו כלים יעילים לשיפור חיינו האישיים וכן אמצעים לשיפור תהליכים עסקיים. בעולם העסקים יש משמעות רבה לשיפור תהליכים, וייעול – הוא שם המשחק. לכן כאשר יש תוכנה או מערכת שיכולים לייעל את תהליכי הארגון ולהביא לחסכון אדיר בהוצאות – כדאי מאוד להכיר אותה ואף להשתמש בה.  תוכנת פריוריטי היא אחת מאותן תוכנות ארגוניות מתקדמות שכאלו, ואין זה פלא שכל כך הרבה ארגונים, חברות ועסקים ברחבי העולם משתמשים בה ונהנים מהיתרונות שגלומים בה.

קצת על תוכנת פריוריטי

תוכנת פריוריטי זו היא תוכנת ERP מן המתקדמות והפופולריות בעולם. חברות ועסקים משפע של תחומים עושים בה שימוש בין אם מדובר בעסקי קמעונאות, פרמצבטיקה או תוכנה ובין אם מדובר בחברות נדל"ן, חקלאות או פיננסיים. ייחודה של התוכנה טמון בעובדה שהיא מודולרית ויכולה לגדול לצד התפתחותו של הארגון.

היתרונות של תוכנת פריוריטי הם גדולים; התוכנה מאפשרת לנו לעבוד על כל היבטי הארגון דרך ממשק אחד אחיד ואינטואיטיבי (לרבות: שכר, רכש ומלאי, ניהול מחסן, נוכחות עובדים, משכורות, שירות לקוחות ועוד), היא כוללת מגוון רחב של מודולים והיא תומכת במספר שפות. יתרה מכך, יש גרסאות שונות של התוכנה כאשר כל גרסא מיועדת לחברות בסדרי גודל שונים – פריוריטי לעסקים קטנים, כזו שמיועדת לארגונים בינוניים וכו'.

תפקידו של מטמיע פריוריטידירקטור

כדי שתוכנה עסקית דוגמת פריוריטי תמצה את מלוא הפוטנציאל שלה בארגון נתון עליה להיות מותאמת ומוטמעת באופן אינדיבידואלי, בהלימה מלאה לצרכיו של הארגון. בדיוק מסיבה זו אם אתם חושבים להתחיל להשתמש בתוכנת פריוריטי חשוב שתעשו את זה יד ביד עם מטמיע פריוריטי מקצועי.

התפקיד של מטמיע פריוריטי הוא, אפוא, חשוב מאין כמוהו והוא כולל בין היתר את השלבים הבאים:

תחילה המטמיע לומד להכיר את העסק או הארגון. הוא מגיע לאתר החברה באופן פיזי, לומד את תהליכי העבודה, נושאי תפקידים, את התוכנות שבהן החברה משתמשת, את היתרונות והחסרונות של כל מערכת ותוכנה ואת יכולות ההתמשקות של מערכות אלו למערכות אחרות.

בשלב הבא מטמיע פריוריטי מתחיל בתהליך של איפיון. הוא מאפיין את הצרכים של החברה ומאפיין את מערכת הפריוריטי שתוטמע בחברה.

השלב השלישי מתרכז בהסבת הנתונים הקיימים במערכות השונות בחברה לתוכנת הפריוריטי, על כל המודולים הנדרשים.

בשלב הרביעי מטמיע פריוריטי מבצע הדרכות קבוצתיות ואישיות לעובדי הארגון, ובנוסף מקבלים העובדים וההנהלה גם מדריכי משתמש. שלב זה חשוב מאחר ובו לא רק לומדים כל עובדי החברה כיצד להשתמש בתוכנה החדשה כי אם גם כיצד למקסם את יכולותיה של התוכנה.

לבסוף, מספקת חברת ההטמעה שירותי תמיכה וליווי כמו גם עדכוני תוכנה.

רק חברת הטעמה מקצועית!

כאמור, מעבר הארגון לעבודה עם תוכנת פריוריטי הוא צעד משמעותי וחשוב שהוא יעשה בצורה חלקה ומקצועית. רק חברת הטמעה מיומנת ומנוסה תוכל להבטיח מעבר חלק שכזה – מעבר נטול באגים, החף מנזקים עסקיים, ומעבר שהוא מהיר ונוח, ואם אתם מעודכנים בנושא חדשות כלכלה, אתם גם בוודאי מכירים חברה מקצועית במיוחד שמבצעת את ההטמעה.