איך הפך דודי מליץ לבעל משרד יח"צ מצליח?

השם "דודי מליץ" מוכר לציבור הרחב מזה מספר שנים, בעיקר בזכות ההשתתפות בעונת ה-VIP הראשונה של "האח הגדול" והזכייה בה. מליץ עצמו לא מאוד מתגעגע לאותה חוויה, ודי מהר הוא זיהה לא מעט מוטיבים שקריים בעולם הריאליטי וה"זוהר" שנלווה אליו – ועל כן עבר לעסוק בתחום שקרוב יותר לליבו: אסטרטגיה תקשורתית.

סוד ההצלחה של מליץ בתחום זה הוא היכולת שלו להבין תהליכים אנושיים, יכולת שעוזרת לו לדעת כיצד לגעת בבני אדם מכל שכבות האוכלוסייה ובאופן כללי בציבור הרחב. מי שהתחבב על צופי "האח הגדול" יודע כיצד לגרום לאנשים רבים לחוש רגשות חיוביים ובפרט הערכה כלפי לקוחותיו, ובהתאם משרד יחסי הציבור שמזוהה איתו ואף נושא את שמו נוחל הצלחה רבה.

הדמיון בין ההצלחה ב"אח הגדול" להצלחה בתחום יחסי הציבור

לבית האח הגדול נכנס דודי מליץ בעיקר בזכות היותו בן הזוג לשעבר של מתמודדת אחרת באותה עונה, הזמרת מאיה בוסקילה. יחד איתו שהו בבית ה-VIP גם דמויות אהובות מאוד כמו קורין אלאל ואמיר פיי גוטמן, וכן מנחם בן שמשך אליו תשומת לב רבה, אבל בין כולם התבלט מליץ.

סוד ההצלחה של דודי בתוכנית היה השמירה על היושרה ועל האמת שלו. הוא לא ניסה לרקום חברויות אינטרסנטיות, לא היסס לעמוד לצד החלשים בבית, לא חשש מאמירת דברים נוקבים (בנועם ובחן) ובעיקר נשאר מי שהוא לאורך כל הדרך.

גם במסגרת הקריירה שלו בתחום האסטרטגיה התקשורתית, יחסי הציבור אם תרצו, מקפיד מליץ לשמור על יושרה מלאה ובהתאם כל לקוחותיו מגיעים מתחומים שמעניינים אותו באופן אישי ובנוסף מתאפיינים בהתנהלות עפ"י ערכים שבהם גם הוא עצמו מאמין.

ה"אני מאמין" של דודי מליץ

מליץ אינו מאמין בפרסום לשם פרסום בלבד וביחצ"נות נטולת מהות.

דודי מליץ מבין היטב עד כמה רב כוחה של התקשורת וגם איך היא עובדת. בהתאם הוא שואף להעביר מסרים מורכבים דרך סיפורים מעניינים שיגעו בלבבות האנשים, ומאמין שכמי שמעצב את תודעת הציבור יש לו אחריות כבדה.

בנוסף מתאפיין מליץ במקצוענות חסרת פשרות וידוע במסירות הגבוהה שלו ללקוחותיו.