איך לבחור מבני תעשייה להשכרה

מבני תעשייה משמשים, לרוב, לצרכי אחסון ומספקים מענה לחברות גדולות או למפעלים המתמחים בתחומי התעשייה השונים. את מבני התעשייה האלה אפשר לראות באזורי תעשייה המיועדים במיוחד לשם כך, ופחות באזורי מגורים.

פעמים רבות מדובר בפארק תעשייה גדול, שבו מספר רב מאד של מבנים כאלה, ובמקרים אחרים בשטח קטן יחסית, עם מספר מצומצם של מבני תעשייה. מחפשים מבני תעשייה להשכרה ותוהים איך מוצאים את המבנה הנכון? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  1. המיקום שלהם – אפשר, כאמור, למצוא מבחר של מבני תעשייה להשכרה בפארקי התעשייה הגדולים הפזורים ברחבי הארץ. אפשר גם למצוא אותם באזורי תעשייה אחרים, שבהם מספר מצומצם של מבנים. אם אתם מחפשים מבני תעשייה להשכרה, חשוב שתשימו דגש על מיקומם. חשוב שהמבנה יהיה נגיש לכם, במיקום שהוא מספיק מרכזי וקרוב אליכם. כזה שניתן להגיע אליו באמצעות הרכב הפרטי וכמובן גם באמצעות רכבים גדולים לצורך העמסה או פירוק וכיוצא באלה.
  2. הגודל שלהם – מבני התעשייה משמשים לצורך אחסון בדרך כלל וחשוב שיהיו גדולים מספיק, או לכל הפחות מתאימים לצרכים הקיימים. לאחר שהגדרתם את הצורך שלכם ואתם יודעים בדיוק מהו גודל המבנה ומהו גודל המרחב שלו אתם זקוקים, התחילו בחיפוש אחר המבנה המתאים. בחנו את גודל המבנים שאתם סוקרים, את אופן החלוקה שלהם, האם הם בנויים ממספר קומות או שמא מקומה אחת וכדומה.
  3. האופן שבו הם בנויים – אפשר למצוא כיום סוגים שונים של מבני תעשייה. כל סוג מתאים לצרכים שונים וכל סוג יכול לשמש מפעלים או חברות המתמחים בתחומי התעשייה השונים. חשוב לבחון את האופן שבו בנוי המבנה, כדאי לבדוק את התכנית האדריכלית שלו ואת תכניות ההנדסה המפורטות שלו כדי לדעת על אופי החלוקה שבו וגם לקחת בחשבון את סוג התקרה, את העומס שבו רצפת המבנה יכולה לעמוד, את גובה המבנה, את המפתחים שלו ואת כל הפרמטרים האחרים הקשורים אל המבנה עצמו.
  4. מידת הבטיחות שהם מציעים – על מבני התעשייה להיות בטיחותיים, חזקים ועמידים. כדאי לחפש מבני תעשייה להשכרה שמציעים רמת בטיחות גבוהה, כאלה שתהליך בנייתם כולל שימוש בחומרי בנייה איכותיים. כאלה שתכנית הקונסטרוקציה שלהם מעידה על רמתם ומאפשרת לכם, כשוכרים, לישון בראש שקט ולהיות בטוחים שמצאתם את המענה המתאים.
  5. המחיר – תוכלו למצוא מבני תעשייה להשכרה בטווח רחב של מחירים. סקר שוק, הבוחן מספר מבנים שונים, יעזור לכם ללמוד מעט על השוק עצמו ועל טווחי המחיר המקובלים וגם למצוא בדיוק את מה שמתאים לתקציב שלכם וגם לצרכים שלכם. לאחר שהגדרתם מהו התקציב שאותו אתם יכולים להקצות לטובת השכרת המבנה, התחילו בחיפוש אחר מבנים להשכרה שמוצעים במחיר הרלוונטי לכם. זכרו, אפשר להתמקח ולהוריד את המחיר. חשוב לבדוק מראש מה כולל המחיר שהוצע לכם ואיך ניתן להוזיל את העלויות מול בעלי המבנה.