מדוע מומלץ לעשות ביטוח תאונות אישיות?

בחיי היום יום אנחנו בדרך כלל לא יושבים וחושבים על האסונות שעלולים לקרות לנו, וטוב שכך, שכן זה עלול להיות מאוד מדכא.

עם זאת, כולנו יודעים שאנחנו עושים תוכניות אך לחיים יש את הקצב שלהם, ולא תמיד מה שתכננו יוצא לפועל. אם לא תחשבו על העתיד שלכם ואם לא תתכוננו גם למצבים לא פשוטים, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציות שלא לגמרי תדעו איך להתמודד איתן, וזה חבל. תאונות עלולות לקרות לכל אחד מאיתנו, בין אם זה בכביש ובין אם זה בכל מקום אחר, ולכן לא כדאי לכם לוותר על ביטוח תאונות אישיות.

תוכן עניינים

מתי הביטוח יעזור לכם?

אם יהיה לכם ביטוח תאונות אישיות תוכלו לקבל פיצוי במקרה שתהפכו להיות נכים כתוצאה מתאונה כזו או אחרת, ובמקרה גרוע יותר, השאירים שלכם יוכלו לקבל את כספי הביטוח אם חלילה התאונה תסתיים במוות. חשוב ביותר לא לוותר על הביטוח הזה, כי אפילו אם נדמה לכם שהיום אתם צעירים ושאתם יכולים לעשות הכול, לא לעולם חוסן וכל אחד מאיתנו עלול להיות מעורב בתואנות שונות. חשוב לדעת שיש חברות ביטוח שבהן ניתן להרחיב את הביטוח הזה ע"י הגדרת התאונה, כלומר, גם תאונה שנעשית באופנוע, טרקטורון או כל כלי רכב יכולה להיחשב כתאונה שמצדיקה פיצוי.

כמה זה יעלה לכם?

מחירי ביטוח של תאונות אישיות משתנים, כי מצבו של כל אחד מאיתנו משתנה והסיכון של כל אחד מאיתנו שונה. לדוגמא, אם אתם נהגי משאיות הרי שהביטוח יכול להיות עבורכם יקר יותר, כי הסיכון להיות מעורבים בתאונות דרכים גדול לעומת סיכונו של אדם שעובד מהבית. לכן כדאי לפנות אל חברת הביטוח, להציג את מצבכם ולקבל הצעת מחיר.