פלוס שירותי אינסטלציה בת"א

כמו בכל עיר גדולה, גם תושבי תל אביב והעסקים הרבים שפועלים בה מסתמכים על מערכת אינסטלציה תקינה. רוב הזמן הדבר נראה לנו מובן מאליו – אנחנו רגילים שהמים יורדים בכיור בקלילות, הביוב מסלק את השפכים בלי שנרגיש בכלל שהוא קיים, אין נזילה מאף ברז ובאף קיר והכל זורם בצורה טבעית. אבל כמו כל מערכת, גם מערכת האינסטלציה עלולה להתקלקל, ובמקרים כאלה טוב שיש על מי לסמוך שיחזיר את החיים לשגרה הנעימה במהירות ובאמינות – פלוס שירותי אינסטלציה בת"א.

אילו שירותי אינסטלציה בת"א אנחנו מספקים?

פלוס שירותי אינסטלציה בת"א מספקת את כל התיקונים הנדרשים והעבודות החשובות בתחום הצנרת, הביוב והאינסטלציה:

* פתיחת סתימות בכיורים ובשירותים

* פתיחת סתימות ביוב

* גילוי נזילות ודליפות

* צילום צנרת

* צילום קווי ביוב

* תיקוני צנרת

* הוצאת שורשים מביוב

* התקנות שונות: צנרת חדשה, נקודת מים נוספת, ברזים, כיורים וכו'

ועוד מגוון רחב של שירותי אינסטלציה בת"א ובעצם כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות משגרת חיים נוחה ונעימה.

בדיקה לקראת קניית דירה

מחירי הדירות בתל אביב זינקו בשנים האחרונות באופן חד במיוחד, וגם דירות ישנות יחסית נמכרות בסכומים גבוהים.

מומלץ בחום לכל מי שרוכש דירה לפנות לאנשי מקצוע מנוסים בתחום של שירותי אינסטלציה בת"א כדי שאלה יבצעו בדיקה מקיפה ויסודית של הצנרת בדירה – רק בדרך זו אפשר להיות בטוחים שלא תמצאו את עצמכם פתאום עם רטיבות בקירות ובעיה חמורה רגע אחרי שנכנסתם לדירה.

זמינות מלאה, אמינות מוחלטת

למרבה הצער, בענף האינסטלטורים ישנם לא מעט חאפרים שמוציאים שם רע לענף כולו. אין כמעט אדם שלא שמע לפחות פעם אחת בחייו סיפור מסמר שיער על חבר שנזקק לאחד מאותם שירותי אינסטלציה בת"א, פנה לאיש מקצוע לא רציני ושילם על כך מחיר יקר (המתנה ממושכת, חוסר אמינות, תיקון לא מקצועי וכו').

אצלנו תקבלו את השירות המקצועי ביותר, מסביב לשעון (כולל לילות, סופי שבוע וחגים) ובזמן הקצר ביותר האפשרי, במחירים הוגנים ועם אחריות מלאה על כל עבודה ועל כל תיקון!