ניתוח אף אצל ד"ר שלמה צרפתי

ניתוח אף פלסטי, מבין כל הניתוחים הפלסטיים, ידוע כניתוח המשפיע ביותר על המראה והעשוי לחולל שינוי דרמטי בזמן יחסית קצר,זוהי עובדה ידועה גם בארץ וגם בעולם, ולכן זהו בד"כ הניתוח הראשון אותו מבצעים והניתוח היחיד בו מסתפקים .

ישנם למעשה מספר אספקטים לניתוחי אף – ניתוח אף פלסטי לחלוטין בו ההתערבות הכירורגית היא רק ברמת העצם, הסחוס והעור , ישנו ניתוח אף לבעיות נשימה שונות עליהם נדון בהרחבה מייד והאופציה השלישית שלמעשה נראית כמו האופציה שכל אחד צריך לבחון בדרכו לניתוח הזה, שילוב בין הנושא האסתטי לבין העניין הרפואי.

מדוע כדאי לשלב בין ניתוח אף פלסטי לרפואי?

ממחקרים רבים שנעשו בתחום בשנים האחרונות , נראה כי אחוז גדול מאוד מהאוכלוסייה , אחוז המגיע עד 80% סובל מבעיות נשימה שונות ובמידה זו או אחרת , יכול לשפר על ידי התערבות כירורגית פשוטה יחסית, את מעבר האוויר לריאות ובכך לשפר מאוד את איכות החיים.

הרבה מהתפקודים שלנו קשורים לנשימה, איכות השינה שלנו למשל קשורה באופן ישיר לכמות האוויר והחמצן שהמוח שלנו מקבל במהלך הלילה, כמו כן יכולת ורמת הריכוז שלנו במהלך היום קשורה במישרין לכמות החמצן שאנו מצליחים לקבל ולעומק השינה.הגוף באופן כללי מתחזק ומערכת החיסון מתפקדת טוב יותר , המטבוליזם מתייצב האדם שמח יותר וועוד הרבה תהליכים בגוף הקשורים באופן ישיר או עקיף לנשימה.

יחד עם זאת הרבה אנשים אפילו לא מודעים לעובדה שהם מסוגלים לנשום טוב יותר והגיעו לנקודה בה הם התרגלו למצב הקיים.

האם כל רופא אא"ג הוא מנתח פלסטי?

על אף שיש רופאים טובים המסוגלים לאבחן , לטפל ולבצע ניתוחים לשיפור בעיות רפואיות, ניתוחים פלסטיים דורשים מיומנות, נסיון, יכולת התבונונות וחוש אסתטיקה אישי אשר מוסיף מספר רבדים מעבר למומחיות הרפואית. זוהי למעשה יכולת מאוד אינדבידואילית של הרופא וזהו כישרון אישי שלא תמיד ניתן ללמוד.הדרך הטובה ביותר ללמוד על יכולת המנתח היא לראות הוכחות של ניתוחים קודמים, לשמוע לקוחות מרוצים והכי חשוב לראות ואפילו להפגש במידת האפשר עם כמה מנותחים.

לעשות שעורי בית ולבצע החלטה מושכלת

אם החלטתם לבצע ניתוח אף בדקו בהזדמנות הזו אם יש גם מה לשפר מבחינת הנשימה. הדרך לעשות את זה היא להגיע לרופא אף אוזן גרון המומחה גם מהבחינה הרפואית וגם בעל נסיון מוכח של ניתוחים פלסטיים.

ניתוח אף עושים רק פעם אחת בחיים ולכן לא לוקחים סיכונים מיותרים. אין מקום לניסיונות ואין מקום לטעויות ולכן צריך לעשות שעורי בית וללכת רק למנתחים בעלי נסיון מוכח ורשימה של לקוחות מרוצים! ד"ר שלמה צרפתי מוכר וידוע כאחד מהמנתחים המובילים בארץ עם נסיון עשיר

"ד”ר שלמה צרפתי – מנתח אף – הינו מומחה למחלות א.א.ג ומנתח מומחה לניתוחים קוסמטיים של האף מכל הסוגים, מומחה לניתוחים אנדוסקופיים של הסינוסים, מומחה לטיפולים בנחירות ותסמונת דום נשימה בשינה. רפואה אסתטית, טיפולים שונים בהזרקה, מומחה לניתוחים קוסמטיים של הסנטר האוזניים ובוטוליניום"