שבירת אמון בגישור וסערה בקערת קורנפלקס

לאחרונה התוודענו בתקשורת לסערה שהדירה שינה מעיננו, כן, סערה בקערת קורנפלקס.

במשך תקופה מסוימת , היה חוסר במדפים בקורנפלקס של חברת " תלמה ", כאשר החברה התבקשה לתת הסבר לחוסר שנוצר, ניתנו תשובות מתחמקות ואף נטען שהביקוש גדול ולכן ישנם חוסרים במוצר, אולם לאחרונה נחשפה האמת והתברר שהסיבה להעדר המוצר במדפים שונה לגמרי.

לפני כמה ימים, פרסמה חברת " תלמה "  שבשל זיהום של חיידק הסלמונלה בקו המוצרים של ייצור הקורנפלקס, המוצר לא שווק לחנויות וזו הסיבה האמיתית לחוסרים.

למעשה, במקום לשים את האמת על השולחן ואולי אף באמצעות אמצעי התקשרות להוציא הודעה שהייתה בעיה בקו הייצור ובכך למעשה לרכך את הציבור ולעשות אף סוג של גישור בינה לבין קהל הצרכנים, חברת " תלמה " הלכה בדרך הקלה וניסתה להסתיר מהציבור מידע כה חיוני, שכן היה לה חשש שהדבר יפגע במכירות החברה.

הלכה למעשה, ההתנהלות של חברת " תלמה " גרמה למצב הרבה יותר חמור וזה שבירת האמון בינה לבין הציבור, ויותר מכך קהל הצרכנים שלה.contract-1464917_1280

ניתן להעריך, שקהל הקונים הגדול ביותר שקונה קורנפלקס, הוא הורים לילדים, ואין ספק ששמירה על הבריאות שלהם זה בסדר עדיפות ראשון, בכך שחברת  " תלמה " הסתירה מהם מידע כה חשוב שהיה עלול לגרום לנזק בריאותי לילדים, הם גרמו לשבירת אמון שהחריף את המצב שבעתיים.

מעבר לכך, תתארו לכם נשים בהריון שאכלו מהמוצר וכעת הן ישר חוששת שאולי נחשפו לחיידק למרות שהסיכוי קלוש, עצם המחשבה הכניס אותן לחרדה ושוב לשבירת אמון ואף כעס על החברה.

אומנם חברת " תלמה " הצהירה שהמוצרים לא שווקו לחנויות והזיהום התגלה בזמן, עם זאת הנזק התדמיתי כבר נעשה, זה מה שבטוח.

אמון, זה אחד הדברים החשובים ביותר בכל רובד בחיינו, במיוחד במערכות יחסים. תתארו לכם, שבן או בת הזוג שלכם אינם אומרים את אמת או מציגים חצי אמת, אלו תחושות עולות בכם וכיצד זה עלול להזיק למערכת היחסים.

הדבר מקבל משנה תוקף במקרים רגישים כמו בגישור גירושין, כשבני זוג מעוניינים להתגרש ומשבר האמון ביניהם בשיאו, לכן בפגישות הגישור חובה חשוב לחזק את האמון בין הצדדים על מנת להוביל אותם להבנות.היתר בניה

כשאחד מהצדדים מנסה להסתיר מידע או איננו דובר אמת, הדבר מסלים את האווירה בשולחן הגישור ועלול אף לגרום להפסקתו.

ברגע שהבאתם חוסר אמון לשולחן הגישור גירושין, הבאתם אנרגיה שלילית וגרמתם לצד השני להטיל ספק בכוונות שלך ובכלל ביכולת להגיע להבנות, לכן חייבים לשים את כל האמת על השולחן, גם אם לעיתים היא לא נעימה שכן עדיף להתמודד עם זה בשולחן הגישור ולא במאבקים בבתי משפט.

חברת " תלמה " למדה על בשרה איך לא צריך לנהל משבר וכפי שאתם יודעים לגישור מגיעים כשהצדדים במשבר, אז אל תתנהלו כמו שהחברה התנהלה, הביאו אמון, פתיחות והקשבה, ומשם הסיכוי שתגיעו להסכם גירושין עולה בצורה משמעותית.