עיצוב עסקים להצלחה – במחשבה תחילה

סוף מעשה במחשבה תחילה, משפט שכל ישראלי מכיר, ואשר זכה לתרגומים רבים בכל העולם, מצביע על העובדה הפשוטה כי כל מעשה שאנו עושים, מוטב שנקדיש לו רגע או שניים, כמה שדרוש בכדי להביאו לכדי עשייה נכונה.

עולם העסקים הוא עולם תחרותי ותובעני, ופעולה שאינה נכונה עלולה לעלות הון תועפות ולהוביל לתוצאות הרות אסון. עיצוב עסקים להצלחה אם כך הוא מהלך שדורש מחשבה תחילה, ובניית קונספט מלא ונבון המבוסס על הבנת העסק במלואו.

בכדי להתחיל את המסע המשותף בין מעצב העסקים לבין איש או אשת העסקים, יש להבין מספר מונחים ורעיונות, ולפעול על-פיהם כשניגשים לשולחן העיצוב.

א' ב' בעיצוב עסקים

התחלת תהליך העיצוב העסקי נשענת על התוכנית העסקית, שכן תוכנית זו היא המתווה החשוב ביותר בחברה, ועל אף גמישותה ויכולת התאמתה לתנאי המציאות המשתנים, הרי שברמת בניית הקונספט העסקי והמיתוג של החברה, הרי שהתוכנית העסקית עומדת בבסיס הדברים, והיא תהיה גם הבסיס לעיצוב העסק להצלחה.

עיצוב עסקים מוצלח נשען על הבנת כל הצדדים, כולל המעצב, את שורש הדברים – מה העסק עושה, איך בדיוק הוא עושה זאת, מי קהל היעד ומה חשוב מאד שקהל יעד זה יחוש כשהוא מגיע למשרד.

כשפיצחתם את הרעיונות הנ"ל והבאתם אותם להבנה מלאה אצל המעצב. הוא יכול לשלוף את יכולות העיצוב שלו ולהביאם לפני השטח בכדי למזג בין השניים – הקונספט העסקי לבין העיצוב בשטח.

משרד מעוצב – משרד מצליח

כל מי שנכנס למשרד שעוצב כראוי מכיר את התחושה הזו, שהוא בידיים טובות. אין צורך להיות מומחה בעיצוב ואף לא לשים לב לפרטים – זהו המכלול שיוצר את התחושה, והיכולת של המעצב לייצר הרמוניה בעיצוב המרחב זו היא הגורמת לתחושה זו לצוף מעלה ולעטוף את הלקוח שלכם בתחושת ביטחון.

מעצב עסקים מקצועי יודע למנף את אפשרויות העיצוב – החומרים, הצבעים, האקססוריז וכיו"ב, לצורך מיתוג מחושב ונבון של המשרד או המרחב העסקי, ולהביאו לכדי מיצוי הפוטנציאל בכדי שהחלל בו אתם עובדים ובו הלקוחות שלכם מחפשים מענה לצרכים שלהם יהיה חלל אופטימאלי.