קופינאס – ביקורת על המסעדה

מסעדת קופינאס בצור משה מציעה לסועדים אצלה, חוויה קולינארית ייחודית שונה מזו שמוצעת בדרך כלל במסעדות בעלות סגנון דומה. זאת בזכות הנוף האווירה השוררת במושב, השירות הנעים והאדיב של המלצרים וכמובן בזכות התפריט הים תיכוני שמשלב מאכלים קלאסיים לצד מאכלים ייחודים פרי ידיו של השף ירון שנבל, שהוא גם מבעלי המקום.

המסעדה יושבת במבנה היסטורי אשר בעבר ישבה בו מאפייה של המושב ולאחר מכן הפך להיות בית חרושת. במשך שנים רבות המקום היה נטוש עד שבעלי המסעדה רכשו אותו והפכו את המקום למסעדה ים תיכונית לצד מרכז לתיעוד תולדות היישוב. המסעדה כוללת אזור ישיבה מקורה וכן חצר פתוחה בה ניתן לשבת בימים נעימים. העיצוב של המסעדה מתחבר באופן ישיר להיסטוריה של המושב, הרבה בזכות שימוש בפריטים בעלי משמעות לעברו של המושב.

בתפריט המסעדה אפשר למצוא מאכלים רבים אשר מקורם במטבח הים תיכוני, החל מארוחות בוקר הכוללות שקשוקות, פריטטות, ארוחות בוקר עם סלסלת לחמים מגוונת, גבינות, ממרחים שונים, ביצים, סלטים וכן ארוחות בוקר מתוקות עם וופל בלגי, מוזלי וכמובן ארוחת בוקר ישראלית קלאסית. בשעות מאוחרות יותר ניתן למצוא מנות מגוונות שכוללות, בין היתר, ריזוטו, דגים, לביבות, פיצות, כל זה לצד תוספות שונות. כל המנות מוכנות במקום, כמובן, באמצעות חומרי גלם איכותיים אשר הופכים כל ארוחה לחגיגה של טעמים וריחות.

מסעדת קופינאס פעילה בכל ימי השבוע, היא מציעה מפלט למי שמעוניין לאכול ארוחה טעימה ואיכותית באווירה נעימה, במקום שקט, לא עמוס, מקום שמשלב טבע והיסטוריה.  כל מי שמחפש מקום ליהנות בו מארוחת בוקר בסוף שבוע, ארוחה עסקית במהלך השבוע או ארוחת ערב רומנטית בכל יום, מוזמן להגיע לקופינאס בצור משה וליהנות מחוויה יוצאת דופן שתגרום לו לחזור שוב ושוב למקום.