מדפסת בשחור לבן – אילו דגמים מומלצים

בחירת מדפסת מבין שלל מדפסות המוצעות למכירה בחנויות שונות נראית בלתי אפשרית! ריבוי הדגמים המוצעים לצרכים הביתיים או העסקיים נראה ממש כזה שהופך את המשימה לבלתי אפשרית. אז בכל הנוגע למדפסת בשחור לבן – אילו דגמים מומלצים? מצאנו עבורכם מספר מדפסות שקיימות בחנות מדפסות לייזר ליין.

מדפסת לקסמרק Lexmark X651DE

מדפסת זאת הינה מדפסת לייזר שחור לבן המדפיסה 43 דפים בדקה. למדפסת דופלקס מובנה להדפסה דו צדדית, וחשוב לבחור מדפסת בעלת אחריות מהיבואן. עלות המדפסת הינה בסביבות ה 6000 שקלים, והיא מעולה לצרכים ביתיים ומשרדיים. בנוסף, ניתן למצוא את המדפסת בחנויות מקוונות.

מדפסת לקסמרק Lexmark X654de משולבת

עוד מדפסת לייזר מעולה שמדפיסה מסמכים בשחור לבן. המדפסת משולבת וכוללת דופלקס וכרטיס רשת מובנים, והיא פועלת ברזולוציה מקסימלית של 1200 על 1200. חשוב לרכוש מדפסת מסוג זה ממותג מוביל ולזכור כי היא משמשת בתי עסק גדולים ומשרדים. עלות המדפסת הינה בסביבות ה 6000 שקלים וכמובן שגם אותה ניתן להשיג בחנויות המקוונות.

 מדפסת בשחור לבן

מדפסת לקסמרק משולבת מדגם Lexmark X656DTE

מדפסת זאת מעט יקרה אבל היא מתאימה לשימוש תכוף וגדול והדפסת מסמכים במהירות. המדפסת היא מדפסת לייזר המדפיסה מסמכים בשחור לבן וברזולוציות גבוהות במיוחד של 1200 על 1200. המדפסת משלבת סריקה ושליחת פקסים, וניתן להדפיס בה גם תמונות באיכות גבוהה. למדפסת נוסף כרטיס רשת מובנה ודופלקס, וחשוב לרכוש מדפסת מסוג זה בעלת אחריות יצרן של שנה לפחות. עלות הממוצעת של מדפסת מסוג זה היא 20,000 שקלים. המדפסת נפוצה בארגונים גדולים ומשרדים בהם מדפיסים מסמכים רבים ובמהירות.

מדפסת לקס מרק משולבת מדגם Lexmark X658DME

מדפסת זאת הינה מדפסת בשחור לבן שמתאימה למשרדים וארגונים גדולים. ייחודיות המדפסת היא קיום של מספר מגשים המאפשרים חלוקה של המסמכים ועשיית סדר במסמכים בצורה אוטומטית. הטכנולוגיה של המדפסת הינה טכנולוגיית לייזר, והיא מאפשרת תמורה ענקית ביחס למחירה הנע בסביבות ה 13,000 שקלים. בנוסף המדפסת מספקת רזולוציות גבוהות במיוחד של 1200 על 1200 וחשוב לרכוש אותה מחנות מקוונת שמספקת אחריות יצרן ומשלוח עד הבית.

לסיכום, לא משנה אם אתם צרכנים בייתים או עסקיים, את המדפסת שלכם חשוב לבחור בקפידה. בצעו השוואות מחירים, התייעצו עם אנשים שמבינים במדפסות בבחירת מדפסת טובה, והתאימו את המדפסת לצרכים שלכם – בצורה זאת תוכלו ליהנות ממדפסת טובה שתחזיק מעמד לאורך שנים.