המשמעות של לקוח מוגבל

לקוח מוגבל הוא לקוח שחווה מצב של צ'קים חוזרים וייתכן שמצבים שונים של בעיות בכל הקשור אל הגבייה בחשבון הבנק שלו. במקרים רבים אדם בעל חשבון מוגבל צריך את עזרתו של מומחה בתחום וזאת על מנת לערער על ההחלטה של הבנק.

מומחה בתחום- ערעורים

פגישה עם עו"דכל מי שעבד אי פעם בבנק יודע שיש מצבים רבים בהם חוזרים ללקוח צ'קים תוך פרק זמן מסוים (במהלך שנה קלנדרית) דבר שמוביל את הבנק לקבוע כי הוא לא יוכל למשוך צ'קים או לתת הוראה להדפסת פנקסי צ'קים. יש מקרים בהם הדבר חוזר על עצמו והבנק נאלץ לנקוט באמצעים מחמירים יותר ומגביל את הלקוח לתקופת זמן ארוכה יותר או נוקט בפעולות אחרות.

כל אלו מחייבים את עזרתו של מומחה בתחום. אדם זה חייב להיות בעל ניסיון מוכח בתחום העזרה המשפטית ללקוחות חשבון מוגבל או לקוח מוגבל, להיות בעל רקע משפטי, כלכלי, וותק של עבודה בבנקים וניסיון עם אחוזי הצלחה גבוהים בכל הקשור אל תביעות נגד בנקים בכל הקשור אל תחום חשבון מוגבל/לקוח מוגבל/ בעיות הקשורות אל הלוואות משכנתא ועוד. תמיד יש לוודא כי מדובר על מומחה שיכול לספק חוות דעת לגבי תביעות שונות של הבנקים.

לקוח מוגבל- מה עו"ד יכול לעשות?

אם אתם בעלי חשבון מוגבל או נחשבים כלקוחות מוגבלים ואתם סבורים כי מדובר על מקרה שאינו מוצדק, יש לפנות מיידית אל עורך דין בעל ניסיון בתחום וזאת על מנת שיבדוק את המקרה שלכם ויגיש ערעור על הגבלת החשבון שלכם לבנק. אם עורך הדין השתכנע כי ביטול סטטוס לקוח מוגבל מוצדק הוא יעבור על המקרה ויבדוק את הלקוח, מצבו הפיננסי לאורך השנים האחרונות, מקרים נוספים של צ'קים שחזרו ועוד. אם לאחר בדיקה עורך הדין מבין כי יש הצדקה משפטית להגשת ערעור הוא פונה לבית המשפט בבקשת ערעור וצו זמני שעיקרו לבטל את ההגבלה באופן מיידי עד בירור העניין. בסיום המשפט תתקבל החלטה באם להסיר את ההגבלה בצורה קבועה או להחזיר את ההגבלה.