טסים לחו"ל? כך תהיו צרכנים חכמים יותר

אחת ההנאות הגדולות ביותר של אנשים אשר יוצאים את גבולות ארצם לצורך נופש או עבודה, היא לעבור דרך הדיוטי פרי בשדה התעופה ולרכוש מוצרים בזול, ללא מע"מ ומס. אין ישראלי שלא מגיע אל שדה התעופה בן גוריון ולא עובר בין החנויות השונות בשביל לבדוק אם הוא יכול למצוא מוצרים שונים לקנות במחירים זולים מאלה שבישראל. תהיו בטוחים שהישראלים אינם היחידים שנוהגים כך.

אך לפני שאנחנו מתכננים לעשות קניות בדיוטי פרי, עלינו לזכור כמה דברים בשביל שנוכל להיות צרכנים חכמים ולקנות בצורה חכמה. דבר ראשון שעלינו לזכור הוא, שבשדה התעופה, בדרך כלל, נמכרים מוצרים שהם מותגים ברמות שונות, לכן, אם אנחנו יוצאים משדה התעופה בן גוריון אל מדינה מסוימת, חשוב לבדוק האם באותה מדינה המותג הזה נחשב זול יותר או פחות ממה שהוא נחשב בארץ. זה ישפיע גם על המחיר שלו.

שנית, עלינו לזכור שלא בכל מדינה יש דיוטי פרי איכותי אשר משתלם לרכוש בו. למשל, כל מי שמגיע לניו יורק יודע, שהדיוטי פרי ב-JFK הוא לא מהאיכותיים בעולם. לעומת זאת הדיוטי פרי בבנגקוק או בלונדון, הוא מאוד איכותיים ואפשר למצוא בהם מוצרים שונים לרכישה.

סליקת אשראי באינטרנט

קיראו עוד – מה הכי כדאי לקנות שמגיעים לדיוטי פרי?

שלוש, עלינו לתכנן את הרכישה שלנו לפני הטיול, אם אנחנו נוסעים לתקופה קצרה, אז משתלם לרכוש מוצרים מסוימים ולקחת אותם איתנו, אם אנחנו נוסעים לתקופה ארוכה, ייתכן וישתלם יותר לשמור את המוצרים בדיוטי פרי ולקחת אותם כשנחזור. יש מוצרים כמו פלאפון שעדיף לקחת איתנו, בעוד שישנם מוצרים כמו מערכו סטריאו או אפילו אלכוהול שעדיף לשמור בארץ (תזכרו שיש מדינות שאוסרות להכניס אלכוהול זר לשטחן).

ארבע, כשאנחנו מתכננים מסע קניות בדיוטי פרי, רצוי לברר מה בדיוק יש בו, ובאילו מחירים נמכרים המוצרים השונים. קחו בחשבון, שחלק מהמוצרים תוכלו למצוא היום גם באתרי אינטרנט וגם במקומות אחרים במחירים לא פחות זולים. עם זאת היתרון הגדול של רכישת מוצרים בדיוטי פרי היא, שאתם יכולים להיות בטוחים שהם אמיתיים ואתם מקבלים עליהם אחריות מלאה.

חמש, צריך לזכור בדיוטי פרי אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרים לרכישה, החל מבגדים, בשמים, אלכוהול, שוקולדים ועוד. חלק מהמוצרים, סביר להניח שלא תשקיעו זמן וכסף ברכישתם במקומות אחרים, ולכן משתלם לבדוק כמה הם עולים בדיוטי פרי, כשכן אם יש לכם כמה שעות להעביר בשדה התעופה, אז אין שום סיבה שלא תקנו אותם שם.