ריהוט גן יוקרתי

הרבה פעמים אנחנו קוראים מודעות של חנויות רהיטים אשר מציעות ריהוט גן יוקרתי, ואנחנו תוהים מה הופך את הריהוט ליוקרתי, הרי בסופו של דבר יוקרה זה עניין סובייקטיבי. אך זה לא בדיוק כך, יש ריהוט שמעצם זה שהוא מורכב מחומרים ייחודים, מעוצב בצורה מסוימת, צבוע בצבעים מסוימים, כל זה ביחד הופך אותו ליוקרתי. כעת נשאלת השאלה מתי בדיוק זה קורה, מתי ריהוט גן ייחשב יוקרתי.

ריהוט גן באופן טבעי, מורכב ממספר חלקים, כסאות, שולחן ולעיתים גם מארון או שידה לגינה וכן יש מקרים בהם במקום כסאות נקבל ספות מסוגים שונים. כשאנחנו רוכשים ריהוט גן, עלינו לוודא שמדובר בריהוט שמתאים לצרכים שלנו על פי כמות הדיירים בבית, שטח ומבנה הגינה, וכן על פי תנאי מזג האוויר השוררים במקום, זאת בשביל להתאים את אופי הריהוט לגינה. כשאנחנו מחליטים לרכוש ריהוט גן יוקרתי, עלינו להתייחס לעוד מספר נקודות. לפני שנבחן מה הן, נבחן כיצד עונים להגדרה של ריהוט גן כזה.

תוכן עניינים

מה זה ריהוט גן יוקרתי

חומר – מבחינת החומרים, הרי שכיום ריהוט גן יוקרתי מגיע ב-2-3 סוגי חומרים עיקריים, ראטן, סוג עץ טרופי שמקנה אווירה ייחודית למקום. מדובר בעץ ממשפחת עצי במבוק. מי שלא יכול להרשות לעצמו ריהוט מעץ זה, יקנה ראטן סינטטי. מלבד חומר זה אנחנו יכולים למצוא ריהוט גן יוקרתי מזכוכית וברזל.

עמידות – מדובר על ריהוט שמחזיק מעמד שנים רבות, בלי שהוא מתקלף, מתחלד או עובר כל שינוי (לרעה) אחר. כמובן שהוא מחזיק מעמד בכל תנאי מזג אוויר.

עיצוב – ריהוט גן יוקרתי לא מעוצב בצורה רגילה, הן מבחינת הגודל, והן מבחינת הפרקטיקה. מדובר בריהוט מעוצב, לעיתים בעיצוב אישי ייחודי, ולעיתים מדובר בעיצוב של מעצבים ספציפיים. עיצוב הרהיטים משנה ומשפר את כל המראה של הגינה או של המרפסת.

ייחודיות – ריהוט גן יוקרתי ינסה פעמים רבות לענות על הגדרה של ייחודיות מתוך כוונה לתת ללקוח דבר שונה, אחר. לא עוד כסאות ושולחנות מאותו דבר אלא משהו אחר ומיוחד.

כיצד רוכשים ריהוט גן יוקרתי

הדרך הנכונה לרכוש ריהוט גן יוקרתי היא לבדוק מה יכול להתאים לנו מבחינת הצרכים שלנו ומבחינת העיצוב של הגן. כמו כן עלינו לוודא שמחיר הריהוט מתאים לאיכות שלו, הרי אנחנו לא נרצה לשלם על ריהוט שנחשב יוקרתי מחיר גבוה בזמן שהאיכות היא נמוכה.

נקודה אחרונה, עלינו לקחת בחשבון שריהוט גן אמור להחזיק שנים, בוודאי אם אנחנו קונים ריהוט גן יוקרתי, ועלינו להתייחס לנקודה הזאת כשאנחנו בוחרים עיצוב או סוג ריהוט מסוים.