האם הגיע הזמן להחליף חברת ביטוח?

מידי שנה כולנו צריכים להתמודד עם הדילמה זאת: איפה ואיך לעשות ביטוח לרכב. האמת היא שהרבה מאוד אנשים בוחרים להמשיך עם אותה חברת ביטוח שאצלה הם לקוחות כבר שנים, אך האם זו באמת הבחירה הכי חכמה שאפשר לעשות? ברוב המקרים התשובה לכך שלילית. אם אתם לא מבקשים הצעת מחיר לביטוח רכב ממספר חברות ביטוח מקצועיות ומוכרות אתם לא באמת עושים סקר שוק, מה שאומר שלא באמת תוכלו לקבל תשובה לגבי השאלה האם אתם משלמים יותר מידי או לא. בנוסף לכך שכדאי יהיה להתייחס לשאלת המחיר, מאוד מומלץ גם לבדוק האם השירות שאתם מקבלים הוא הכי טוב שיש והאם חברת הביטוח שלכם באמת אמינה.

איך מבצעים את כל הבדיקות האלה?

האמת היא שבין אם מדובר על הצעת מחיר לביטוח רכב ובין אם מדובר על כל הפרמטרים האחרים שאתם רוצים לבדוק, תוכלו לעשות את זה היום הרבה יותר בקלות מאשר אי פעם. ראשית, אתם יכולים לעשות השוואת מחירים בלי לצאת מהבית, כי בדיוק בשביל זה קיים כלי כמו מחשבון לביטוח רכב. שנית, תוכלו לבדוק מספר חוות דעת אודות חברות הביטוח השונות, דבר שיוכל גם הוא לעזור לכם לבחור את החברה הכי מתאימה שיש.

שימו לב מה בדיוק כולל הביטוח?

בנוסף לכך שכדאי יהיה לקבל מספר הצעות, לשם השוואה, מכמה חברות ביטוח, לדוגמה באתר חברת הפניקס ניתן לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב ולקרוא מידע נוסף בנושא.  מומלץ ביותר גם להשקיע ולקרוא את הפוליסה עצמה. אומנם זה נכון שעבור רוב האנשים מדובר על תחום שזר להם ושהם לא מבינים בו דבר, אך האם זה אומר שבגלל הנתון הזה יהיה עלינו לשלם מחירים גבוהים מידי על ביטוח שאינו מספיק מקיף? כמובן שלא, ולכן שווה להתאמץ, לקרוא ולהוות כי רק כך תוכלו להחליט איפה הכי משתלם וכדאי להיות לקוחות.