למה כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית היא אותה הלוואה אותה ניתן לקחת מכל חברה שמחזיקה ברישיון משרד האוצר ובעלת היתר עסקי למתן הלוואות ושירותים פיננסיים שונים לציבור הרחב.

תפקיד הבנקים בעבר

אם בעבר רוב האנשים פנו אל הבנקים כאשר הם הזדקקו להלוואה וזאת משום שהבנקים היו הגופים היחידים שסיפקו הלוואות לציבור הרחב ולאחר כמה שנים, כאשר ענף ההלוואות נפתח, רוב האנשים עדיין פנו אל הבנקים, חלק מתוך הרגל וחלק מתוך הרצון לבחור במוסד פיננסי יציב ובטוח, כיום אנשים רבים פונים אל חברות חוץ בנקאיות, כמו למשל חברות אשראי, בתי השקעות וחברות שעיקרן מתן שירותים פיננסיים שונים, ביניהם הלוואות במסלולים שונים.

פונים לחברה חוץ בנקאית

יש אנשים שפונים אל חברות חוץ בנקאיות וזאת משום שהם לא מצליחים לקבל הלוואה מהבנק. יש כאלו שפונים ישירות אל חברה חיצונית כי הם לא מעוניינים שההלוואה תשפיע על האובליגו שלהם ועל אשראי העו"ש ואילו אחרים פונים אל חברות אלו כי הם מעוניינים בהלוואה ללא הצורך בערבים. מידע מקיף על הלוואה חוץ בנקאית ניתן לקרוא באתר חברת לד אביבים, אך מה שבטוח הוא שמדי שנה כמות האנשים הפונים אל חברות חיצוניות לשם הלוואה חוץ בנקאיות, גדלה ולא בכדי.

היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית

  • אין קשר לבנק – הבנק שלכם לא צריך לדעת שום דבר וזאת משום שמדובר על לקיחת הלוואה מחברה שאינה קשורה לבנק. בצורה זו האובליגו שלכם לא יושפע, ההלוואה לא תהיה על חשבון אשראי העו"ש.
  • הולכים על בטוח – בבנק תצטרכו לעבור לעיתים פרוצדורה ארוכה ומסורבלת של אישורים ולא תמיד פקיד הבנק שלכם או המנהל שלכם יאשרו לכם את ההלוואה. הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה מחברה חיצונית שתאשר לכם את ההלוואה במהירות ושירויות.
  • דיסקרטיות – הפרטיות שלכם תישמר. חברה חוץ בנקאית מקפידה לשמור על הפרטיות של כל לקוח ולקוח שמחליט לקחת ממנה הלוואה.
  • פריסת תשלומים נוחה – נציג החברה "יתפור" עבור הלקוח את מסלול ההחזר המתאים לו, הן מבחינת פריסת התשלומים והן מבחינת סכום ההחזר הקבוע בו הלקוח מעוניין בין אם זה לשיפוץ או לקניית רכב חדש אצל ניו דרייב.
  • הלוואה מהירה – הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שלרוב ניתנת באותו יום עסקים או יום שלאחריו. (תמיד יש לוודא דבר זה מראש). כאן אין פרוצדורות ארוכות ומסורבלות וניתן להתבסס על סכום כסף שיהיה זמין לכם בדיוק באותו היום בו אתם זקוקים לו.
  • הלוואה שמתאימה לכל אחד – עצמאי או שכיר.

 

לסיכום, רשימה זו של יתרונות מהווה רשימה חלקית ביותר של כל אותם יתרונות של הלוואה חוץ בנקאית. נכון להיום, אנשים רבים מעדיפים הלוואה זו על פני הלוואה מהבנק וזאת משום העובדה שמדובר על הלוואה מהירה בסכומי כסף הרצויים וללא תהליך בירוקרטי סבוך.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

הלוואה של 10 אלף שקלים
הלוואה ליציאה מחובות
מי צריך הלוואה חוץ בנקאית ולמה