לנגן בגיטרה – מהם היתרונות

בניגוד לכלים מאוד מסורבלים, כבדים או כאלו אשר דורשים חשמל, כמו למשל – פסנתר, צ'לו, אורגן, גיטרה בס, אקורדיון, תופים וכיוצא בזה הגיטרה הינה כלי קל ולא מסורבל, אין לה חיבורים והיא לא צורכת חשמל. במידה והגיטרה הנוכחית שלכם כבדה ומסורבלת, תמיד תוכלו להחליף אותה בגיטרה קלילה יותר וידידותית למשתמש ולרוב היא תהיה גם זולה יותר. תוכלו לשאת בקלות את הגיטרה שלכם בתיק שהוא מרופד כהלכה לכל מקום אשר בו תחפצו. בין אם אתם הולכים לערב חברתי, לבית קפה, למסעדה או לאירוע יוקרתי. יש עוד כלים שהם קלים לנשיאה, כמו לדוגמה כינור, אבל הם חסרים את היתרונות הבאים להלן.

היתרונות של הנגינה בגיטרה הינם

* הגיטרה הינה כלי נגינה זול במיוחד – כאשר אתם מעוניינים לקנות מוצר מסוים, כל שהוא, תמיד צץ ועולה החשש – האם זה כדאי? האם זה שווה את ההשקעה הרבה כל כך? האם לא אתאכזב מהמוצר? שאלות אלו עולות באופן טבעי בקנה אחד עם השקעה כספית ניכרת, אבל כאן המקום לציין, כי עלותה של הגיטרה מסתכמת בכמה מאות שקלים בלבד וזאת לעומת כלי נגינה אחרים שעלותם מסתכמת במחירים ניכרים גבוהים ביותר. גיטרה נחשבת לכלי זול ועממי. תוכלו בתור התחלה לקנות גיטרה פשוטה וזולה ולכשתתמקצעו – תקנו גיטרה מקצועית שעולה קצת יותר כסף. הכל לפי הצרכים שלכם ולפי התקציב שלכם.

* באופן וודאי קל ללמוד גיטרה – על מנת ללמוד גיטרה קלאסית, צריך להשקיע המון זמן בלימוד תווים, אקורדים, סולמות והמון זמן של תרגול ופרקטיקות למכביר. אבל ישנה אופציה נוספת וזה האפשרות של לימוד ליווי בגיטרה – ללמוד כמה פריטות ואקורדים בסיסיים בלבד, ותוך כמה שיעורים בלבד תוכלו לשיר וללוות את עצמכם בגיטרה בצורה יוצאת מן הכלל. מומלץ שתמשיכו ללמוד עוד מגוון פריטות במקצבים שונים וכך תעשירו את הידע שלכם בנגינה של עוד אקורדים, אבל את הבסיס כאמור תוכלו לרכוש באופן גורף בלי בעיות בכלל במהירות ותשיגו תוצאות מידיות.

* את הגיטרה תוכלו לכוון לבדכם באמצעות מכוון דיגיטלי, או באמצעות השמיעה שלכם. תוכלו להחליף את המיתרים בעצמכם כל כמה חודשים ואינכם חייבים לגשת לשם כך לטכנאי כלל וכלל.

לסיכום, נגינה בגיטרה היא חוויה יוצאת מן הכלל, וכיום, ניתן ללמוד לנגן על גיטרה בקורס משותף עם מספר אנשים.

כדאי  גם לבדוק על: פסנתרים חשמליים.