בית ההשקעות יוטרייד

בית ההשקעות יוטרייד הינו בית ההשקעות המעניין של שנות ה-2000. המסחר היום השתנה ב-180 מעלות וניתן לראות שיתוף פעולה מלא בין הטכנולוגיה שנוגעת בכל תחום בחיים שלנו ובין בתי ההשקעות השונים שבהם אנחנו מעדיפים להשקיע את חסכונותינו (במיוחד בתקופה שבה סביבת הריבית כל כך נמוכה ואנחנו משתדלים להתרחק מהבנקים ולהשקיע את הכסף שלנון בצורה נבונה הרבה יותר..

אז בואו נעשה הכרות קטנה.. כמה בינכם באמת מכירים את בית ההשקעות יוטרייד? שאלתי את השאלה הזאת בין חבריי האקדמאים ולומר לכם את האמת? לא רבים ידעו להגיד לי מי אלו יוטרייד ומה ההתמחות העיקרית שלה.. אז הגיע הזמן שתכירו את השחקנית החזקה ביותר במדינת ישראל נכון לשנת 2014 בעולם ההשקעות- בית ההשקעות יוטרייד.

המייסד של בית ההשקעות יוטרייד מאמין כי שילוב של חומר אנושי מוצלח ובעל אופקים רחבים וטכנולוגיה מתקדמת יכול להביא דברים נפלאים גם לעולם ההשקעות.. ממש כמו שנעשה בעוד מספר לא קטן של תעשיות. בית ההשקעות יוטרייד פועל על פי מערכת של מסחר אוטומטי- אלגו טריידינג, המערכת האוטומטית הזאת לא תלויה בגורמים סביבתיים ודפוסי התנהגות שונים שמשפיעים על עצם הפעולות (ולו הבסיסיות ביותר שאנחנו מבצעים). האלגוריתם הייחודי של המסחר האוטומטי מצליח להוכיח את עצמו כבר בכמה מקומות בעולם וניראה כי אנשים העוסקים בתחום ההשקעות הפסיקו מזמן להיות אדישים לתופעה הזאת שנקראת אלגו טריידינג.

מה ההיתרונות בניהול התיק שלכם דווקא בבית ההשקעות יוטרייד?


בית ההשקעות יוטרייד הינה קבוצהבעלת שם עולמי בתחום השקעות הפועלות לפי מסחר אוטומטי. מבין המדינות השונות שבהן פועל בית ההשקעות יוטרייד- אוסטרליה, קנדה, אנגליה וכמובן ישראל. במילים פשוטות- בית ההשקעות יוטרייד הצליח לחדור את קשת ההצלחה עוד מהיום הראשון שהחל לפעול בשוק ההון וכעת הוא עושה את צעדי הענק שלו כדי להיות בית ההשקעות המוכר והמצליח ביותר בארץ ובמדינות שבהן הוא פועל.

בנוסף, מי לא מכיר את שיטת ההשקעות WIN WIN? נכון.. מצב של ניצחון קבוע הוא האידיאל של כל משקיע בכל תחום ולא מיד זה קורה.. בית ההשקעות יוטרייד מאפשר לכם להיות קרובים מאי פעם למצב של ניצחון קבוע בכל השקעה שתבצעו. WIN WIN זהו מצב שמוכר יותר מעולם המונחים של קרנות הגידור ובית ההשקעות יוטרייד פועל על פי מודל זה- דמי ההצלחה שהוא גובה נגבים רק במצב של שבו המשקיע הרוויח..