מערכת מסחר ג'נרל טרייד: כדאי להכיר

תוכנת ג'נרל טרייד היא מתוכנות המתקדמות ביותר למסחר בשוק ההון, והיא פותחה בתשומת לב רבה על ידי סוחרים בעלי נסיון, היודעים היטב מה נחוץ במסחר בזמן אמת.

נתקלתי בתוכנה לאחרונה ורציתי לייצר סקירה קצרה עבור – הין אם אתם שועלים וותיקים בשוק ההון ובין אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בתחום. ראשית, תוכנת הג'נרל טרייד פשוטה להפעלה ולהתקנה: לחיצה על כפתור אחד תתקין אותה במחשב שלכם, ואתם יכולים להתחיל לסחור. התוכנה היא גרסה מתקדמת ומשופרת של תוכנות ותיקות יותר, והיא מספקת מידע רב יותר לסוחר.

יש בה  מגוון של יתרונות שהופכי אותה למובילה בתחומה: סורקים מהירים ורחבים המאפשרים  מאפשרת מבט כולל על השוק כולו תוך כדי מסחר, פשטות ובהירות.

הזנת פקודות המכירה והקניה בג'י טרייד ברורה וקלה לביצוע. סוחרים חדשים וותיקים יודעים שהאפשרות לטעויות טכניות בזמן המסחר קיימת תמיד, בגלל מהירות הביצוע ושיקולים מהירים של  קבלת ההחלטות. במסחר בג'י טרייד האפשרות הזו צומצמה מאד : כל פעולה שתרצו לעשות בעת המסחר, תוכלו לעשות במהירות וביעילות. ההפרדה בין הכפתורים השונים מגנה על הסוחר  ככל שניתן ,מפשטת את הפעולות , ומונעת ממנו לטעות.

מסחר בשוק ההון

רכיבי התוכנה קלים לקריאה ולשימוש:

הlevel2 הוא החלון המראה לסוחרים בכל רגע את המוכרים והקונים, לפי מיקומם במערכת ,ומאפשר להם לקבוע את המחיר בו כדאי להם להיכנס לעסקה, ואת המחיר שבו יצאו ממנה :"הסטופ".

חלון זה חשוב ביותר, מפני שהוא מראה את כל המידע על הקונים והמוכרים במניה עוד לפני שהוא מופיע בגרף ומשלים אותו היטב. חלון הlevel 2  בג'נרל טרייד רחב, עדכני ומקיף.

בג'נרל טרייד סורק מניות העוקב אחרי מניות במסחר התוך יומי, ומתריע על מניות בולטות : מניות שהגיעו לגבוה או לנמוך היומי או השנתי, ויוכלו לזוז במהירות ולהניב רווחים בזמן קצר. סוחרים יכולים להזין לסורק כל משתנה שירצו, לדפדף בין מניות ולצפות בגרפים שלהן כדי לדעת אם ומתי  להיכנס לעסקה.

סורק נוסף הפועל לצד סורק המניות הוא סורק החדשות המראה  חדשות מתפרצות בזמן אמת על המניות: מי קיבלה המלצה חמה, מי דיווחה על תוצאות מעולות ותנסוק למעלה, מי הצליחה בניסוי חשוב, ומי דיווחה דו"ח גרוע במיוחד ותתרסק. ההתאמה בין סורק המניות לסורק החדשות תספק לכם את כל המידע שתרצו.

מסחר בשוק ההון עם ג'נרל טרייד

במערכת הג'נרל טרייד פקודות המקלות מאד על חייו של הסוחר ומאפשרות לו דיוק מירבי בפעולה:

אם אינכם יכולים לשבת מול המחשב מדי יום, תוכלו להזין את הפקודה : GTC:  good till cancel   פקודה לרכישה של מניה רק כשתגיע למחיר מסוים, למשך ימים ,עד שתחליטו לבטל אותה. פקודה זו מאפשרת גם לאנשים עסוקים מאד  לקבל את המניות בדיוק במחיר הרצוי.

פקודת הrange מאפשרת להחזיק במניה ולקבוע טווח מחיר למכירתה: כך תוכלו לקבל עבור המניה בדיוק את המחיר שרציתם, מחיר עליון ומחיר תחתון. כך תמנעו מהפתעות מיותרות.

עוד על המערכת: