שכיר? אולי אתה זכאי להחזרי מס!

בכל הזדמנות הנקרית בדרך, אנחנו מנסים לעשות שינוי בכדי לחסוך כמה שקלים, מאחר והמצב הכלכלי במדינת ישראל לא מאיר פנים. בעוד יש לנו הזדמנות לנצל את העובדה כי שילמנו מיסים כל חיינו, עלינו לבדוק היטב כל החזר כספי המגיע לנו.

בכל חודש אנחנו משלמים מיסים לפי החוק, בעודנו שכירים, העושים את כל מה שמוטל עליהם. מאחר שרשויות מס הכנסה אינם יודעים בוודאות את רמת ההכנסה של כל אחד ואת השינויים בגובה ההכנסה, הם גובים סכום משוער בכל חודש, אך רק בסוף השנה לפי חישוב מסוים הם יודעים כמה כסף באמת היינו צריכים לשלם. רוב הזמן, הם גובים מאיתנו מעבר לסכום הדרוש, כך שבסופו של דבר בסוף השנה נשאר עודף מהתשלומים שלנו. לצערנו, רשויות המס גובות כסף, אך לא טורחות להחזיר את ההחזר, כאן נכנסות לתפקיד החברות השונות שעושות בדיקת החזר מס תמורת אחוז מסוים מהסכום, במקרה ואכן הלקוח זכאי.

בדיקה בחינם

במידה ואתם חוששים לבדוק החזר מס, מאחר שאתם חוששים כי אתם חייבים למס הכנסה, כדאי שתעשו את הבדיקה דרך חברה מהימנה ותימנעו מלעשות זאת באופן עצמאי. חברה מקצועית בודקת מראש באמצעות יועצי מס, כי אכן מגיע לכם החזר ואין לכם שום חוב במס הכנסה, עוד לפני שהיא מגישה את התיק לרשויות המס. במידה והיא תמצא כי אתם חייבים כסף, היא תיידע אתכם על כך ותפסיק את התהליך. בכל מקרה, במידה ואתם לא זכאים, לא תצטרכו לשלם דבר, אלא תזכו לבדיקה בחינם. ברוב החברות, מסכמים אחוז מסוים של עלות, במידה ואכן הלקוח זכאי החזר מס, סכום שאכן ישתלם לכם לשלם, בכדי לקבל החזר של כסף שתמיד היה שלכם.

החזר מס מהיר וקל

רוב האנשים לא פונים באופן עצמאי לרשויות המס מפאת חוסר זמן או חששות, מה גם שהבירוקרטיה בתהליך זה היא מאוד מסורבלת ומצריכה הרבה סובלנות, חיפוש אחר מסמכים ומילוי טפסים. החברות המקצועיות שעושות החזר מס פועלות בתהליך בלי להפריע ללקוח או לבקש ממנו הוכחות, אלא מחפשות אותן בעצמן. הגיע הזמן לקבל את מה שמגיע לכם!