ביטוח עסק- מפני סיכונים לרכוש, לכספים ולמבנה

ביטוח עסק הוא ביטוח מקיף מאוד והוא כולל בתוכו ביטוח למבנה של העסק או החברה, ביטוח לכספים, ביטוח לתכולה בתוך המבנה, ביטוח הסחורה, ביטוח כלפי צד שלישי, ביטוח כלפי הספקים והמעסיקים וכו'. כל בעל עסק שמכבד את עצמו לא לוקח סיכונים ומבטח את העסק באופן מקסימאלי, עצם המחשבה שכל ההשקעה בחברה או בעסק יכולה לרדת לטמיון בגלל טעות אחת קטנה מביאה את בעלי העסקים למסקנה כי יש ביטוחים שאסור בשום ופנים באופן לוותר עליהם.

ביטוח עסק מותאם לסוג ואופן הפעילות של החברה, במידה ומדובר באולם אירועים סביר שיהיו סעיפים בפוליסת הביטוח העסקי שיהיו שונים מאשר ביטוח עסק למכולת או לעבודה משרדית כזו או אחרת. בכל עבודה ובכל עסק יש סיכונים שונים, יש מבנים שונים, יש סחורה אחרת וכמובן שיש סכום כסף כולל אחר לגמרי מעסקים אחרים. הפוליסה בנויה מסעיפים קבועים שתקפים לכולם ומסעיפים נוספים שרלוונטיים רק לעסק עצמו.

ביטוח עסק- ביטוח למבנה ולתכולה

ביטוח מבנה ותכולה כלולים כמובן בתוך הביטוח העסקי והם מכסים נזקים למבנה עצמו או לתכולת המשרד או העסק. אם למשל פרצה שריפה שכילתה כליל את כל המבנה הרי שהביטוח של העסק יכסה את הנזק וימנע מבעל העסק מצב מאוד מסובך. כמובן שכמו לכל פוליסה ולכל ביטוח, גם בביטוח מבנה ותכולה ישנם חריגים ומומלץ מאוד לקרוא היטב ולהבין לעומק את כל הסעיפים בפוליסה טרם החתימה עליה.

ביטוח תכולה כולל את כל מוצרי החשמל ודברי הערך שנמצאים בתוך המבנה והם חלק בלתי נפרד מהעבודה. טלפונים, מדפסות, שולחנות, כיסאות, מחשבים וכל מוצר שיש בו ערך מסוים אפשר כמובן לבטח ולהכניס לתוך הפוליסה. ביטוח עסק כולל בתוכו מגוון רחב של ביטוחים, תכולה ובמנה כמובן נכללים בתוכם.

ביטוח עסק- אחריות כלפי צד ג'

ביטוח עסק כולל בתוכו גם ביטוחים שלא כולם מודעים אליהם ולא כולם חושבים עליהם. ביטוח תכולה וביטוח מבנה הם די מובנים מאליהם, אך ישנם התרחשויות ומקרים שלא בטוח שהיינו מעלים על דעתנו שגם אותם ניתן לבטח. נגיד ומגיע מועמד לראיון עבודה ומחליק במדרגות, האם יש מי שיבטח אותו? ביטוח עסק מכסה את העסק במקרה ואם המועמד מחליט לתבוע את החברה או העסק ובמצב כזה יש לחברת הביטוח אחריות כלפי העסק או החברה. יש אלפי מקרים שיכולים לקרות, ביטוח עסק מכסה אתכם גם במקרים שאולי נראים דמיוניים אבל מתרחשים מדי יום.

ביטוח עסק- ביטוח כספים

גם בתחום הכספים עצמם, אפשר להיות רגועים כאשר עושים ביטוח עסק. הביטוח מכסה גם גניבות, גם מעילות וגם פריצות שקרו בעסק וכתוצאה מהן נגנבו כספים. חברה או עסק שעובדים עם סכומי כסף גבוהים במזומן חייבים לעשות ביטוח לכך שכן במצב של גניבה, פריצה או מעילה ולא יהיה ביטוח עסק הכסף קיים מצב שהכסף לא יחזור אף פעם.