קייטרינג טבעוני

אם בעבר הטבעונות נתפשה כטרנד חולף או כהעדפה תזונתית קיצונית, כיום מספרם של הטבעונים נמצא במגמת גידול מתמדת. למעשה גם מי שלא נמנע ממוצרי מזון מן החי נוטה במקרים רבים לצמצם, ואפילו במידה משמעותית, את צריכת מוצרי החלב והבשר, בעיקר לנוכח אזהרות חוזרות ונשנות של ארגוני בריאות מובילים מן העולם בדבר הסכנות הבריאותיות הטמונות במוצרים אלה, וגם מתוך הבנה כי כל המינים של בעלי החיים אכן זכאים ליחס שונה לחלוטין מצד המין האנושי.

במצב שכזה אין פלא כי ביותר ויותר אירועים חלק גדול מן האורחים מצפה ליהנות ממטעמים על בסיס מרכיבים צמחיים בלבד – שירות קייטרינג טבעוני מספק את הציפייה וגם את בלוטות הטעם (כולל אלה הבררניות ביותר).

קייטרינג טבעוני – לא לטבעוניים בלבד

חשוב להדגיש כי קייטרינג טבעוני אינו מיועד לטבעונים בלבד.

כמובן שמי שמציע שירות קייטרינג לטבעונים חייב להיות אמון על יצירת מטעמים ללא נוכחות של חומרי גלם מן החי ולספק תפריט טבעוני לחלוטין, אבל כאמור מספרם של הטבעונים גדל בהתמדה, כך שבכל אירוע ישנה נוכחות בולטת שלהם ומן הסתם גם עורכי אירוע שאינם טבעונים רוצים להתחשב בהם (מה גם שבלא מעט מקרים מי שעדיין אוכל בשר, ביצים ומוצרי חלב מתמלא ברגשות אשמה על כך ועריכת אירוע טבעוני היא דרך טובה הן לעמעם מעט את הרגשות הנ"ל והן להתנסות בחוויה קולינרית חדשה).

אפשר ליהנות גם בלי גבינות ובשר

המבחר העצום והמגוון כל כך של חומרי גלם מן הצומח מאפשר לכל איש מקצוע בתחום הקולינרי שמכבד את עצמו להציע גם קייטרינג לטבעונים מבלי להידרש לפשרות קולינריות אלא להיפך – להבטיח שפע רחב של מנות שיגרמו לכל האורחים ילקקו את האצבעות.

ירקות, קטניות, אגוזים, פטריות, פירות ושורה ארוכה של תחליפים מעולים לכל סוגי חומרי הגלם מן החי (בין אם גבינות טבעוניות ובין אם תחליפי בשר כגון סייטן) הם בסיס מעולה לשפים מיומנים, כך שכל מי שמעיין בתפריט של קייטרינג טבעוני לא ירגיש בחסרונם של הבשר והגבינות אלא יתמלא ציפייה לטעום את כל המעדנים.

ניתן ליהנות משירות קייטרינג שכולו טבעוני (או בחלקו) הן לאירועים קטנים והן לאירועי ענק.