נגררים

לא תמיד הרכב יכול לשאת כל מה שצריך, אם לעבודה ואם למשימות חד פעמיות. בדיוק בגלל זה המציאו נגררים

נגררים הם החלק הנוח של הרכב שנושא כל מה שאי אפשר היה להעמיס עליו מבפנים. נגררים הם החלק שבו אתם יכולים לשים כל מה שאתם זקוקים לו לעבודה שלכם עם ציוד כבד, או להעביר בתים שלמים גם מבלי להטריח בעלי מקצוע. אם יש לכם אפשרו לטפל בכך בעצמכם, גרירה של מה שנחוץ לכם בחלק האחורי של הרכב במתקנים שמספקים לכם פתרונות נשיאה מצוינים היא הדרך הטובה ביותר. אין צורך יותר לשכור מובילים כאשר התכולה קטנה במיוחד ואין צורך להחליף רכב או לשכור רכב משא כדי להעביר ציוד או כולה. נגרר הוא מתקן שעליו אפשר להעמיס כל מה שנחוץ, לחבר אותו לאחורי הרכב שלכם ולהמשיך לנסוע אתו כרגיל.

מגון פתרונות נשיאה

מתקני גרירה שכאלה אפשר למצוא במגוון של צורות ופתרונות גרירה לכל תחום. במקרים של גרירה לצרכים תעשייתיים, יש עגלות מיוחדות בגודל המתאים, עם או בלי מכסה, מה שנקרא נגרר מכוסה בגדלים שונים. אפשר גם להדפיס עליהם לוגו של חברה אם מדובר בנגרר קבוע שתקנו לחברה, כך שיהיה לכם נגרר מותג, או להסתפק בנגרר של ההשכרה. נגררים רבים יותר ויותר נראים בכבישי ארצנו בהתאם להתפתחות תרבות הפנאי וחובבי ספורט האקסטרים.

לקוחות פרטיים ומסחריים

נגררים רבים מיועדים כדי לסחוב ציוד כמו אופניים משוכללים, אופנועים ואופנועי ים, ציוד גלישה וטיפוס או ציוד רחיפה וטיס. כך שיותר אנשים פרטיים נזקקים בימינו למתקני גרירה קבועים והם ניצבים בחניה שלהם, מנותקים או מחוברים חליפות לרכב הפרטי. נגרר טוב הוא נגרר שמתאים לרכב שלכם, כך שרצוי למצוא את המתקן המתאים לכם בין כל תצורות הגוררים המוצעות כיום ללוקחות. יש נגררים שהם עגלות קטנות למי שאינו זקוק לכושר נשיאה רב, ויש נגררים רציניים יותר, כמו בעלי סירות שנעים עם המטען שלהם ברחבי הארץ. לכל הנגררים הפרטיים מצטרפים נגררים מקצועיים ומסחריים לגופים תעשייתיים, כמו אלה שכוללים גם מתקני קירור ובידוד מחום ושמירה על הסחורה שהם נושאים.