החזרי מס לשכירים

כסף כסף כסף, אין ספק כי יש לו משקל רב בחיים של כולנו, אך מה בנוגע לכסף שנלקח לשווא? מס הכנסה מרשה לעצמו, מתוקף החוק, לגבות מסים מכל אחד ואחת מאיתנו, אבל מדוע אין הם מתאמצים לעשות חישוב מדויק, אלא גובים מאיתנו הרבה יותר ממה שצריך? בסוף כל חודש בתור שכירים, המינוס הקטן הזה בסוף תלוש המשכורת הוא חלק קבוע בכל תלוש, מה שמצליח לעצבן אותנו כל פעם מחדש. אז מה עושים? בודקים החזרי מס לשכירים בהקדם האפשרי! זאת הדרך היחידה להחזיר לעצמכם את "העודף" שנלקח מכם חודש בחודשו. ניתן לראות זאת באור חיובי ולהתייחס לזה כאל חיסכון שהצטבר, חיסכון שכלל לא ידעתם עליו ולא בניתם עליו.

החזרי מס בקלות

בכדי להימנע מתהליכים מייגעים של בירוקרטיה, יצירת טפסים והמתנה בתורים, מומלץ להתקשר לחברה מקצועית, שתעשה עבורכם את הליך החזרי מס לשכירים. לחברה יש הרשאה להיכנס למחשבי מס הכנסה, מה שמעניק לחברה את היתרון על הגשת המסמכים באופן עצמאי. המסמכים עוברים למחשבי מס הכנסה במהירות, כאשר לאחר מכן נעשית בדיקה היקפית על כלל הפעולות שלכם מול מס הכנסה, כך שבמידה ויש לכם חוב שלא ידעתם עליו, עכשיו תדעו ובהתאם לכך תוכלו להפסיק את תהליך החזר המס, בכדי שלא תעשו לעצמכם נזק מאשר תועלת.

החזרי מס לפי החוק

החזרי מס לשכירים זו למעשה עובדה שעגונה בחוק וידוע כי כל מי ששילם מס מעבר לתקרה שהיה אמור לשלם, זכאי להחזר! חשוב לדעת כי ניתן לבקש את ההחזר עד 6 שנים מתום שנת המס שעליה מבקשים את ההחזר, לכל החזר מס מתלווים גם תוספות של ריבית והצמדה וכמובן שיש לוודא זכאות לנקודות זיכוי שהשכיר לא קיבל, מאחר וגם אלו יעלו את סכום ההחזר. לצערנו מעסיקים רבים אינם מיידעים את העובדים שלהם על ההטבות שמגיעות להם, מה שבסופו של דבר גורם לכך שאותם שכירים לא רק שלא יקבלו את הכסף שמגיע להם, אלא שייקחו להם הרבה יותר ממה שצריך. במידה ושכיר מתגורר בישוב ספר הוא זכאי לנקודות זיכוי, כאשר השכיר מועסק במספר מקומות עבודה עליו לערוך תיאום מס בכדי שהמשכורות שלו לא ייפגעו, כאשר לעובד נולד ילד, זה מזכה אותו בנקודות זיכוי, כאשר עובדת יצאה לחופשת לידה וחזרה לעבוד באותה שנת מס, היא גם זכאית לנקודות זיכוי וכן הלאה. ישנם חוקים רבים שמכילים גם זכויות, שחשוב לשתף את העובדים ובמידה ומעסיק מסתיר את אותן זכויות, דינו להיענש.