סולמות מדפים

בעידן הזה של היום בו אנשים מאחסנים ציוד וביגוד רב ועדיין מעוניינים לחפש את הארונות בעלי המדפים הרבים בעיצוב ייחודי, ססגוני ועיצובי, סולמות מדפים יכול להיות הדבר הבא של הארונות. כמו שמם, המדפים בעצם מובנים על הארון, ובכל צד של הארון יש מעין רגל אשר תופסת מראש הארון ועד למטה ונותנת מראה כמעט כמו של סולם. מראה העיצובי זה יכול להתאים לחדרים רבים ובשל הבנייה שלהם באמצעות עץ מלא, הדבר מספק כפריות, חמימות, ביתיות ובליטה.

לפרטים נוספים ומגוון של סולמות מדפים בשלל גוונים.

למה דווקא עץ מלא בנושא של רהיטים

עץ מלא הוא עץ אשר מובנה על ידי עצים אשר מוכרים לכולם ונמצאים בסביבת כולם כגון עץ הזית, עץ האשוח, אלון, דובדבן, אגוז, עץ אורן ועוד רבים. עיצוב הפנים הרצוי לאנשים רבים הוא העברת הסיפוק הרב של הנוחיות, החמימות, הביתיות והקלאסיות הפשוטה. עץ מלא ממלא חלק רב בנושא זה ונותן לאורחים ולאנשים המתגוררים בבית את הרגשת האחידות, הטבעיות והביתיות הרבה.

בנוסף, רהיטים הבנויים על ידי עץ מלא מבטיחים את תחולת החיים הארוכה בשל החוזק הרב שלהם והישרדות שלהם בטבע. עץ זה מסוגל להתקיים גם באקלים הקשים ביותר ואינו נלחץ מגשמים או מקרני שמש חזקות ולכל עץ יש את מזגי האוויר המתאימים לו.

עץ מלא הוא עץ אשר אינו פולט גזים מסוימים לאוויר ומזהם אותם. לעומתו, עץ תעשייתי אשר בנוי מחומרים שונים דמויי עץ מפיצים ופולטים מהם גזים רעילים שגורמים למחלות קשות, קושי במערכת הנשימה, באף ובגרון. החומרים אינם טובים כלל להיות בסביבת אדם, אך כשמדובר על עץ מלא, הדבר הוא אפילו להפך. העץ מפיץ ריחות טבעיים ונעימים ביותר לאוויר.

סולמות מדפים הוא הנו עיצוב חדשני בנושא של ארונות ומאפשר את בניית העץ המלא באופן ססגוני, ייחודי ומושך ביותר לעין. צבעי סולמות המדפים יכולים להגיע בצבעי שמנת לבן וצבעים בולטים ומיוחדים כמו ירוק, תכלת, אדום בוהק, כתום, צבעי חום טבעי וחם ואפילו מוצעת גם האופציה לרכישת סולם מדפים מדורג אשר מאופיין בעיצוב חדשני ביותר עם מראה אלגנטי ובהנחת אביזרים לקישוט.