יתרונות של מטבחים כפריים

סגנון המטבח הכפרי הוא אחד הסגנונות השולטים ביותר בעיצוב מטבחים. הבוצ'רים עשויי עץ מלא, המגירות שמכילות חלל נדיב, אי גדול או בר איכותי ומרשים עליו ניתן לבצע משימות בישול, והמראה העשיר, החמים והמשפחתי – כולם חלק ממטבח כפרי איכותי. אבל מלבד המראה והתחושה שהמטבח מעביר, מהן היתרונות הבולטים של מטבחים כפריים? הכל בהמשך.

שילוב עם כל סגנון עיצוב

מטבח כפרי הוא מטבח עשיר המשתלב עם כל סגנון. יתרון זה מתאים לבעלי בתים שרוצים לשלב בין עיצובים שונים בחלל הבית, כמו למשל: עיצוב מטבח כפרי ומודרני, עיצוב בסגנון פרובאנס עם מטבח כפרי, ואפילו עיצוב תעשייתי, שמזכיר מעט את העיצוב בשנות החמישים לו מטבח כפרי מתאים באופן מושלם. סגנונות שונים של עיצוב מטבחים ניתן לראות באתר של לוגת מטבחים.

משטחי עבודה גדולים

אחד הדברים שיכולים לסייע בבישול – הוא משטחי עבודה גדולים. מטבח כפרי הוא מטבח המתאפיין במשטחי עבודה נדיבים, משטחי עץ, והמון מקום להגשה ובישול. המטבחים מתאימים בעיקר לאנשים שאוהבים את תהליך הבישול הנעשה אפילו בעזרת מספר בני משפחה.

שטחי אחסון גדולים

עוד אחד מיתרונות המטבחים המודרניים, הוא מקומות האחסון הגדולים שמטבחים אלה מקנים. המגירות בעלות חלל אחסון גדול, הארונות יכולים להכיל כלים גדולים וכבדים, והסגנון של המטבח כולו צועק 'רוחב ידיים'.

מתאים לכל גודל של מטבח

למרות הגודל של האלמנטים במטבח כפרי, המטבח יכול להשתלב בפרופורציות שונות במגוון חללים. מטבח כפרי טומן בחובו יתרון נוסף של התאמה לכל גודל של בית החל מדירות קטנות עד בתים ענקיים. המטבח יראה טוב וישתלב בכל מקום.

תחושת חמימות וביתיות

הסגנון הכפרי הוא סגנון שמטרתו להקנות תחושת חמימות וביתיות בכל מקום בבית. מטבח כפרי שהוא לב ליבו של הבית, מקנה הרגשה ביתית וזאת בשימוש בעץ מלא, באלמנטים הדומיננטיים, בגוונים החזקים, ובטבעיות שלו. מטבחים כפריים, מלבד היותם מרשימים, הם גם מקום לאיחוד משפחתי כיפי וחמים.

שילוב של תוספות מעניינות

עוד יתרון במטבח מסוג זה, הוא היכולת לשלב בו תוספות מעניינות שמוסיפות לעיצוב המטבח. התוספות יהיו הוספת מוצרי פרזול כפריים, תליית נורות פחם מרשימות שיכולות להשתלב מצויים עם מטבח זה, הנחת כדים בסגנון עתיק, שימוש בכלי אוכל ייחודיים כמו למשל כלים עשויי קרמיקה, או כלי אלומיניום ישנים ועוד.

המטבח הכפרי, משלב בו שלל יתרונות, וברגע שהוא איכותי, הוא הופך לאחד מהמקומות המבוקשים בבית שלנו.