יתרונות של ביטוח קולקטיבי לארגונים

טובים השניים מן האחד, טובים השלושה מן השניים, ובקיצור – קבוצה חזקה פי כמה וכמה מהאדם הבודד – עם עובדות קצת קשה להתווכח. אם עדיין לא נחשפתם כגוף או ארגון למושג ״ביטוח קולקטיבי״, מדובר בביטוח אשר מותאם לצרכים של העובדים בארגון כקבוצה אחת מגובשת.

ההבדל בין הביטוח הקולקטיבי לבין ביטוח אישי הוא שהכיסוי בקולקטיבי לרוב מכסה סעיפים נרחבים יותר ומכיון ומדובר בכמות גדולה של אנשים שיהנו מהביטוח המחירים הופכים זולים יותר (לחברה שמספקת את הביטוח יש אינטרס לספק הטבות רבות לארגון בשל גודל הקבוצה שמבוטחת). אז מהם היתרונות של ביטוח קולקטיבי לארגונים?

  1. ייעוץ ביטוחי – ביטוח קולקטיבי כולל ייעוץ מקצועי על ידי בעל מקצוע שילווה את הקבוצה או הארגון המתעניינים בביטוח מתהליך הבירור, דרך חתימה החוזה ובמצבים של תביעות. הייעוץ כולל סיוע בכל מחלוקת או תביעה בגין טיפולים או מצבים רפואיים למשך מלוא זמן החוזה.
  2. המשכיות – רוב הביטוחים הקולקטיביים נחתמים לתקופה המוגדרת מראש על ידי שני הצדדים. עם תום התקופה, ניתן יהיה לחדש את החוזה בין הצדדים בסכום זהה (לא תמיד) ויחד עם זאת במידה ולא יתחדש החוזה מכל סיבה שהיא, יוכלו המבוטחים ברוב המקרים להמשיך את הביטוח באופן עצמאי ואף לשמור על זכויותיהם בדומה למה שנקבע בביטוח הקולקטיבי.
  3. דיונים בנוגע לחידושים טכנולגיים – בשונה מביטוחים פרטיים, בביטוחים קולקטיביים מתקיים דיון מול החברה במטרה לכלול את החידושים בפוליסה.
  4. נושא החיתום – בביטוח קבוצתי (במצבים בהם הקבוצה גדולה בהתאם למה שנקבע), המבוטחים מתקבלים ללא חיתום, זאת בשונה מפוליסות פרטיות בהן תנאי הקבלה של המבוטח לביטוח מתבססים על מאפיינים רבים דוגמת מצבו הבריאותי של המבוטח, הגיל שלו, העיסוק, מצב הכלכלי ועוד.
  5. מחיר – בביטוחים פרטיים מחיר הביטוח נע בין 80-260 שקלים, תלוי בגילו של המטופל, בעוד בביטוחים קולקטיביים המחיר ייקבע על פי ממוצע משוקלל אותו מחשבת החברה המבטחת, כאשר כאן המחיר זול בעשרות אחוזים בהשוואה לביטוחים פרטיים.
  6. כוחה של קבוצה – בעוד במצב של תביעה יעמוד הלקוח הפרטי לבדו מול חברת הביטוח, בביטוח קולקטיבי כל הקבוצה תעמוד מול החברה מה שתמיד יבוא לטובת המבוטח.

בתור מעסיקים, העובדה שאתם מציעים לעובדים שלכם ביטוח קולקטיבי מעניקה לכם לא מעט נקודות זכות הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. מדובר באחד התחומים הרגישים, החשובים והמשמעותיים ביותר לעובדים, בעיקר בעקבות הסיבה שקופות החולים אינן מכסות חלק ניכר מהטיפולים והתרופות.

חברת פרש קונספט הינה בין החברות המובילות בתחום הביטוחים הקולקטיביים ופועלת מול תאגידים וחברות גדולים בשוק הישראלי. ביטוח קולקטיבי יעניק לכם ולעובדים שלכם שקט נפשי וביטחון בריאותי. זו ההוכחה לעובדים שלכם כי אתם מחוייבים להם ומעניקים להם הטבה סוציאלית ממשית שתגרום להם להעריך אתכם ואף לשוב לארגון בתום תקופה של מחלה שמונעת מהם לעבוד.

השילוב בין שירות מותאם לקוח לבין ידע רפואי מקצועי שם את פרשקונספט במעלה הפירמידה של הביטוחים הקולקטיביים ומאפשר לכם ליהנות מהטוב ביותר.