כיצד מרוויחים ממסחר בשוק ההון עם יוטרייד השקעות?

לא מעט אנשים, הינם בעלי חסכונות שונים אותם הם רוצים להשקיע. כמובן, שאף אחד לא ממש רוצה לסכן את כספו ולנתב את השקעותיו למקומות מפוקפקים. כמובן שתמיד עולה השאלה, כיצד והיכן כדאי להשקיע. כאשר שואלים שאלה שכזאת, ניתן תמיד לשמוע לא מעט פרשנויות, דעות או אנשים שמציגים את עצמם כמומחים לנושא שיבטיחו שרק אם ישקיעו את הכסף אצלם, הרווח יהיה בטוח.

כמובן, שיש לא מעט אפיקי השקעה שונים. אם בעבר הרווח הבטוח והפשוט יחסית היה בדמות הפיקדונות קצרי המועד בבנקים (הפק"מים) אז כבר היום אנחנו מדברים על מציאות שהיא שונה לגמרי. לאור הריבית הנמוכה יחסית במשק, כבר לא מדובר על אפיק בו התשואה היא נוחה אלא מדובר על אפיק בו ההשקעה היא נמוכה.

בשוק הנדל"ן, ניתן כמובן עדיין להרוויח, רק שההשקעה הופכת להיות יותר ויותר גדולה, לאור העובדה שמחירי הנדל"ן הפכו להיות פחות או יותר נורא גבוהים, גם כאשר מדובר על דירות קטנות המחירים לפחות באזור המרכז כבר מגיעים למיליון שקלים אם לא יותר.

יש אפיקי השקעה נוספים, שטרם הוכיחו את עצמם כדוגמת רכש של נדל"ן בחו"ל וכן גם רכישה של אדמות חקלאיות שבעתיד יופשרו לטובת בנייה. האפיק הנוסף, שהופך להיות יותר ויותר רלוונטי ללא מעט אנשים זה כמובן שוק ההון. אבל באופן טבעי מדובר על אפיק השקעה שלא מעט אנשים חוששים ממנו, שכן בצדק ניתן להגיד שבמשך השנים הוא סבל מהרבה משברים ותחלואים.

עם זאת, כאשר יודעים איך להשקיע בשוק ההון, לבצע שינויים בתיק ההשקעות במידת הצורך ובאופן מידי בטווח הקצר והבינוני, ניתן לקבל לעשות תשואות יפות. הדבר החשוב ביותר הוא למצוא בית השקעות טוב ואיכותי שינהל את הכסף בצורה הנכונה וכמובן שיפעל להגן תמיד על כספי הלקוח.

אחד מבתי ההשקעות הללו, הינו יוטרייד בית השקעות. מדובר על בית השקעות בוטיק, שפועל בשיטת המחסר האוטומטית- האלגו טריידינג. באמצעות שיטה זאת, המבוססת על אלגוריתם מיוחד, תוכנת מחשב יודעת לזהות שינויים ומגמות בשוק ובהתאם להגיב. מדובר על אחת השיטות היחידות למסחר בשוק ההון שבאמצעותה ניתן להרוויח גם כאשר השוק בירידה.

פרט לכך, יוטרייד בית השקעות, חוסך מלקוחותיו, את תשלום דמי הניהול, שבסכום מצטבר יכולים להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים, גם כאשר תיק ההשקעות מפסיד. הדבר החשוב ביותר מתבטא בכך שרק על דמי הצלחה משלמים הלקוחות של יוטרייד בית השקעות, כך שהסיכויים להרוויח בשוק ההון דרך בית ההשקעות הזה, הינו בהחלט טוב.

יוטרייד בית השקעות