ימי גיבוש לחברות – לשבור שגרה בכיף

עשרות אלפי מעסיקים ומנהלים ברחבי הארץ כבר הבינו את החשיבות של ארגון ימי גיבוש לעובדים אחת לתקופה. בדיקות שנעשו בנושא גילו כי ימי הגיבוש משפרים את האווירה הכללית במשרד, מגדילים את התפוקה האישית של מרבית העובדים ומשדרגים את רמת עבודת הצוות. בשורה התחתונה – יום של שחרור והנאה מחוץ לתחומי המשרד ולמציאות היום יומית הלחוצה עשוי לחולל פלאים ולגרום לעובדים שלכם להיות מאושרים יותר. עשרות חברות הפועלות מצפון ועד דרום המדינה עוסקות בארגון ימי כיף וגיבוש, בין השאר לחברות ועובדים. אז בואו נראה אילו ימי גיבוש לחברות נחשבים לפופולאריים והאהובים ביותר.

ימי גיבוש נבחרים לעובדים

  • הספורטיבי – החיבור לתחרות וספורט משותף כמעט לכל האנשים באשר הם. יום גיבוש בו הרוח השולטת היא הרוח הספורטיבית, יכול להוות הצלחה אדירה. תחרויות רכיבה וריצה, קליעה וצליפה, משיכה בחבל ואף משחק באולינג משעשע. כל אלו יכולים להוות בסיס נפלא ליום גיבוש מוצלח במיוחד.
  • המשימתי – במקביל להצלחת תכניות הריאליטי בסגנון "המרוץ למיליון", “הישרדות" ואחרות, עלה כוחו של יום הגיבוש המשימתי לחברות. בלב היער, בים או בחיק הטבע, מארגנים משימות מחשבה, כוח, שיווי משקל וכו', אשר מובילות את הטובים ביותר אל עבר המטמון הסודי… הצלחה וגיבוש מובטחים!
  • יום גיבוש טרקטורונים / סוסים – שתי אפשרויות נפלאות עבור ימי גיבוש לחברות המשלבים טבע, אדרנלין והרבה הנאה. הן כוללות טיולים בין פרדסים להרים, מכתשים וגבעות, תוך כדי לימוד על האזור המקומי, תצלומים משותפים, ארוחה קלילה ואווירה משוחררת. כמובן שכדאי לבדוק מראש שמרבית העובדים מתחברים לעניין ולא חוששים / סולדים ממנו.
  • לוחמה בכדורי צבע – מחפשים יום שירכז בתוכו אתגר, פעילות, גיבוש וטונות של הנאה? הנה מצאתם. ה"פיינטבול" הוא זירת לוחמה ברובי כדורי צבע. מתחלקים לקבוצות (או בסגנון כל אחד לעצמו), מנסים לכבוש את דגל היריב, וקדימה, להסתער! תוסיפו ארוחה טובה, בירות ומוסיקה, והרי לכם יום גיבוש מהאגדות.
  • בחוף הים – הכי כיף ומתאים בחודשי הקיץ החמים. מה צריך יותר מבירות, מוסיקה, משחקים ופעילויות, הופעה קטנה אם אפשר, תחרות קיאקים בשביל מצב הרוח והנה – במינימום השקעה ומאמץ ארגנתם אחלה של אירוע לעובדים היקרים שלכם.

כמובן שישנם רעיונות רבים נוספים וטובים לא פחות עבור ימי גיבוש לחברות, אבל רק אתם, שמכירים את העובדים שלכם, יכולים להחליט. כך או כך, אל תמעיטו לרגע בחשיבות יום הגיבוש, ותופתעו לגלות כמה משמעות יש לו. לעובדים, למנהלים, לחברה כולה