ניקיון בניינים משותפים

חדר המדרגות תמיד היה ותמיד יישאר החדר המרכזי בבניין שלכם, בין אם יש ובין אם אין לכם מעלית בבניין שלכם. ישנה חשיבות מרובה לכך שחדר המדרגות יהיה נקי ומאוורר, שאם לא כך הדבר הופך את חדר המדרגות למקום לא נעים ואף למפגע תברואתי. כאשר נכנסים לתוך בניין מגורים מיד ניתן לדעת אודות הדיירים אשר מתגוררים בו ועל צורת הניהול של ועד הבית או החברת ניהול אשר מנהלת את הבניין. יש מקומות אשר בהם מתבצע ניקיון בניינים משותפים וממש נעים ונחמד להיכנס אליהם, ויש מקומות שממש בא לך רק לברוח מהם, מחמת הזוהמה אשר מתרחשת בהם. הרבה מן ההרגשה בבניין מתחילה ונגמרת בניקיון חדר המדרגות. בניין שחדר המדרגות שלו נקי ומאוורר ממש נעים להיכנס אליו. לפני כמה שנים, בעבר, הדיירים היו עושים תורנויות של ניקיון חדר המדרגות, ולכן גם היו שומרים על חדר המדרגות נקי ומטופח, בעולם המודרני שלנו כיום כבר לאף אחד אין זמן וכוח לזה. העובדה שכיום אין לכם זמן וכוח לנקות את חדר המדרגות משאירה בידכם שתי אלטרנטיבות – או לשכור את שירותיה הנאמנים של חברת ניקיון בניינים משותפים או לשכור את שירותיו של מנקה פרטי.

מה חשוב לדעת כאשר שוכרים חברת ניקיון בניינים משותפים?

כאשר שוכרים חברת ניקיון בניינים משותפים קודם כל ולפני הכל יש לבקש המלצות ואת זה אפשר להשיג באמצעות שלוש דרכים – דרך ראשונה – לתשאל חברים ומכרים באם מישהו צרך לאחרונה חברת ניקיון והוא יכול להמליץ לכם על חברה טובה. דרך שניה – לבדוק באתרי האינטרנט השונים, בפורומים, ברשתות חברתיות כמו למשל פייסבוק. יש גם המלצות ולחילופין גם הכפשות, כך תדעו מי היא חברה מומלצת וממי כדאי לכם להיזהר. דרך שלישית – אתם יכולים לבקש מחברת הניקיון שלושה ארבעה טלפונים של לקוחות שלה, ליצור עמם קשר ולברר אודות השירותים שהיא מעניקה להם. היתרון הגדול שבחברת ניקיון בניינים משותפים על פני מנקה פרטי טמון בעובדה שבמידה והמנקה הפרטי שלכם חולה ואינו יכול להגיע לעבודה הם ידאגו לשלוח מישהו אחר.

בין אם אתם בוחרים בחברה לניקיון בניינים משותפים ובין אם אתם בוחרים לשכור את שירותיו של מנקה פרטי – עליכם לדעת כי מדובר בעבודה שיש בה רמת סיכון, בעיקר מכיוון שהמנקה עלול להחליק מחמת הרטיבות. על כן אם מדובר במנקה פרטי עליכם לשלם בעבורו ביטוח לאומי ואם מדובר בחברה עליכם לוודא כי היא מכוסה מבחינת ביטוח.