פיתוח משחקים באמצעות יוניטי

כחלק מהעולם הדיגיטלי בו אנו חיים אחת ההנאות שלנו היא לשחק במשחקי תלת מימד. משחקי ספורט, משחקי מירוץ, סימולטורים, אטרקציות, קווסטים, הרפתקאות, משחקי מלחמה אלו הם רק חלק מהז׳אנרים של משחקי התלת מימד אשר כבשו את תחום הדיגיטל והגיימינג. מסתבר שהיום כל אחד יכול לפתח משחק בעצמו ברמה בסיסית.

אחת התוכנות הייחודיות והפופלאריות לכתיבת משחקי תלת מימד הן ל-  Android והן ל- iOS נקראת יוניטי. התוכנה היא תוכנה חינמית שמאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו ליצור משחק מגניב, ללא ידע קודם בתכנות. ניתן גם ליצור משחקים ל- Wii, OSM, Windows, Linux, פלייסטיישן ואקס בוקס. פיתוח משחקים באמצעות יוניטי נחשב לפעולה פשוטה באופן יחסי, זו אחת התוכנות הכי מתקדמות, איכותיות ואינטואיטיביות לפיתוח משחקים. חברת מטיקו נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ בתחום של פיתוח משחקים ביוניטי (Unity) ועבדה עם לקוחות גדולים.

למעשה, התוכנה מאפשרת לנו ליצור משחקים ויישומים בטכנולוגיית 2D ו- 3D. בין היתרונות החזקים של הממשק הזה טמון בעובדה שהוא מאפשר לתכנן וליצור משחקים למגוון רחב של פלטפורמות. למאפייני התוכנה חלק בלתי נפרד מהעיצוב ומחוויית המשתמש של המשחקים שהופך אותם לכל כך מיוחדים ויוצאי דופן. אלפי משחקים שפותחו באמצעות יוניטי שוחררו לאותן פלטפורמות שהוזכרו לעיל ולפלטפורמות רבות נוספות. מאות משחקים שפותחו באמצעות תוכנת יוניטי, כבר שוחררו לרשת האינטרנט ונמצאים בשימוש כל הזמן על ידי קשת רחבה של גולשים.

משחקי מחשב - Unity

אולי תרצו לקרוא גם:

ניתן להוריד את התוכנה דרך האינטרנט, לייבא תמונות ומקורות מידע דוגמת קבצים של תוכנות תלת מימד מכל מיני סוגים. באמצעות התוכנה ניתן למקם את העצמים ולכתוב את הקוד בשפות שונות. גרסת הפרו של התוכנה מאפשרת גם לבדוק ביצועים.

השימוש בתוכנה מתאים לאנשים עם יכולות גרפיות גבוהות. חברת maticco מתמחה בפיתוח משחקים ותכנים איטראקטיביים, באמצעות תוכנת יוניטי, כך שאם אתם מחפשים משהו מתקדם ופחות חובבני, maticco זו הכתובת בשבילכם. החל משלב האפיון, דרך עיצוב, פיתוח, בדיקות יסודיות ועד שלב המסירה אנחנו איתכם. חברת maticco עושה שימוש בכלים הגראפיים הכי איכותיים עם מערכת UI חדשה.

העבודה באמצעות תוכנת יוניטי – יתרונות

  1. באמצעות התכונה ניתן לתכנת בעזרת שלוש שפות שונות.
  2. בעזרת התוכנה ניתן להגיע לתוצאות מרהיבות.
  3. התוכנה מאופיינת במנוע עוצמתי.
  4. מצויידת בקשת רחבה של אפקטים גראפיים.
  5. ועוד…