תוכנה לניתוח גרפים – הדרך לסחור נכון יותר וביעילות בבורסה

בעידן אינטרנטי בו ניתן לסחור בבורסה דרך האינטרנט מהמחשב האישי, מצטרפות יותר ויותר תוכנות המסייעות לסוחרים לסחור נכון וביעילות.

תוכנה לניתוח גרפים, הינה כלי חזק שבו מקבל הסוחר כניסה אל עולם בורסאי נגיש יותר ושקוף יותר עם כלים טכניים רבים וטובים. אז מה כוללת תוכנה לניהול גרפים? התשובות בהמשך.

תוכנה לניתוח גרפים – תוכנה הכרחית לסוחרים מתחילים וותיקים

תוכנה לניתוח גרפים, נחשבת לאחת מהתוכנות ההכרחיות והחשובות במסחר בבורסה. התוכנה מסייעת במסחר יומיומי, והיא מציעה ניתוח גרפים מהבורסה הישראלית והאמריקאית בשיטה קלה וידידותית למשתמש. למדיע נוסף על לימוד ניתוח טכני.

התוכנה מציגה בבהירות את מצבן של המניות הנסחרות בבורסה בארץ ובחו"ל, ועוקבת אחר ירידות ועליות שערי המניות. המשתמש בתוכנה יכול להפעיל שיקולים למסחר, לחשב את ערכי המניות ובכך לדעת באילו מניות כדאי להשקיע ומאילו מניות כדאי להיזהר.

מסחר בשוק ההון

למי מתאימה התוכנה?

תוכנה לניהול גרפים מתאימה לסוחרים מתחילים וסוחרים וותיקים. סוחרים וותיקים למשל, יודעים כי המסחר בבורסה יעיל יותר בשעות הראשונות של המסחר ובשעות האחרונות. בצורה זאת הם מצליחים לנהל בצורה טובה יותר את הסיכונים. כיום, תוכנות שונות מדווחות על שינויים חדים בשערי מניות וניתן להתאים את התוכנה למניות של כל קונה.

לטיפים נוספים על שוק ההון >>

אילו כלים ניתן למצוא בתוכנה?

  • גרף לניהול וניתוח עצמי – התוכנה מציעה גרף המציג את המניות הנסחרות בבורסה בארץ ובחול. את הגרף ניתן לנתח לבד, ואף לרשום עליו שינויים באמצעות התוכנה.
  • איתור מניות 'חמות' – תוכנה לניתוח גרפים מאפשרת איתור מניות חמות בשוק ומאידך גם איתור מניות שיש להיזהר מהן.
  • ממוצעים נעים – תוכנה לניתוח גרפים מאפשרת הפעלת ממוצעים נעים, וניתן לראות בתוכנות טובות שלושה ממוצעים בו זמנית, ואף לחלק את הממוצעים על ידי שינוי צבעים.
  • כלי ניתוח – התוכנה משמשת כלי ניתוח אישי וזאת באמצעות ציור עצמי על הגרף שעוזר לראות את התמונה הכוללת, שבה ניתן לשרטט קווי תמיכה, קווי התנגדות, לסמן שטחים, ולכתוב הערות.
  • מתנדים – תוכנה לניתוח גרפים מכילה מתנדים של גרפיים מתמטיים וסטטיסטים.

התוכנה מסייעת למסחר בטוח יותר והיא מתאימה גם לאנשים פרטיים וגם לארגונים ועסקים גדולים.